מימין לשמאל: מיכל ברש, יעל דניאלי, מאיה רוטמן, טלי דברת. צילום טלי דברת
מימין לשמאל: מיכל ברש, יעל דניאלי, מאיה רוטמן, טלי דברת. צילום טלי דברת

יוזמה שכונתית: חוברת הטבות של בעלות עסק שמיועדת לתושבי השכונות הירוקות

קבוצת הנטוורקינג "עצמאיות בשכונה הירוקה", המאגדת 250 בעלות עסקים בשכונה, מציעות הנחות ופגישות ייעוץ חינם לתושבי השכונות הירוקות

פורסם בתאריך: 4.9.17 14:21

חברות קבוצת הנטוורקינג "עצמאיות בשכונה הירוקה", המאגדת כ-200 נשים בעלות עסק פרטי מהשכונה, יזמה חוברת המפרטת את העסקים של נשות השכונה ואת ההטבות הייחודיות שהן מציעות לתושבי השכונות הירוקות. החוברת תשלח בימים הקרובים לכ-6,500 בתים בשכונה, וההטבות וההנחות המצוינות בחוברת הן קבועות ואינן חד פעמיות עבור התושבים.

יעל דניאלי – מעצבת בגדים לתינוקות ולילדים עד גיל שמונה, בעלת העסק out and about, טלי דברת – צלמת היריון ומשפחה, מיכל ברש – בעלת קליניקה לזן שיאצו ומאיה רוטמן – בעלת העסק Tulki מוצרי טקסטיל לחדרי ילדים, כולן בעלות עסקים פרטיים מהשכונה, עמלו בחודשיים האחרונים על הכנת החוברת. "המטרה היא לחשוף אותנו, נשים בעלות עסקים פרטיים מהשכונה, לתושבים בשכונה הירוקה, שזו שכונה שהיא מאוד קהילתית. הרעיון הוא בעצם לחשוף את הפעילות שלנו בשכונה ולהעניק משהו ייחודי לתושבים בשכונה שלנו, הטבה שהיא רק עבורם. באופן הזה אנחנו גם מקדמות את הקשרים בתוך השכונה וגם את העסקים בשכונה", אומרת דניאלי.

החוברת והעסקים המשתתפים

החוברת והעסקים המשתתפים

החוברת מאגדת 45 עסקים של נשים מהשכונה ומציעה הנחות והטבות קבועות לתושבי השכונה. חלק הציעו הנחה מסויימת על המוצרים שהן מוכרות בעסק, חלק מציעות הנחה על פגישות ייעוץ וחלק הציעו פגישת ייעוץ ראשונה במסגרת העסק שלהן, בחינם. המטרה, כך מסבירות יוזמות החוברת, היא שהתושבים ישמרו את החוברת וישתמשו בה ככל העולה על רוחם. בחוברת ניתן למצוא עסקים מגוונים בשכונה, כמו עורכות דין מהשכונה, סדנאות של בישול והעצמה אישית, צלמות, קוסמטיקאיות ומאבחנות דידקטיות.

האם מתוכננות חוברות נוספות כאלו בהמשך?

דניאלי: "כל מי שיש לה עסק פרטי הפונה לקהל הרחב ורצתה לפרסם בחוברת עשתה זאת. אני מאוד מקווה שנוציא עוד חוברת כזו, אנחנו נראה איך יהיו הפידבקים ואיך אנשים יגיבו אליה. אני מאמינה שבזכות החוברת הזו הרבה בנות ירצו להצטרף לקבוצה, וכנראה שיהיו עוד חוברות בהמשך".

קבוצת עצמאיות בשכונה הירוקה פועלת בשנתיים האחרונות, במסגרתה נשים בעלות עסק פרטי מהשכונה נפגשות אחת לחודש ושומעות הרצאות שמסייעות לקידום העסק שלהן. הפלטפורמה הזו של התאגדות הנשים מהשכונה לכדי קבוצה אחת מסייעת להן להמליץ לתושבי השכונה על העסקים של הנשים שהן נחשפו אליהן במסגרת הקבוצה, ומאפשרת להן להתייעץ יחד וליצור שיתופי פעולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר