בתיה לבל צילום תנועת אם תרצו

הפצועה מהפיגוע מול G עתרה בדרישה להרוס את בית המחבל

בתיה לבל, שנדקרה פעמים רבות, אמרה: "המקרה הקיצוני הזה מצריך תגובה קיצונית ובשל כך הגשתי את העתירה לבג"ץ. אי הריסת בית המחבל זה צעד שמעביר מסר של 'שתיקת הכבשים' בדרכם לבית המטבחיים" 

פורסם בתאריך: 13.1.21 09:58

בתיה לבל, אשר נפצעה בפיגוע בכפר סבא במהלך יום הזיכרון האחרון לחיילי צה"ל בחודש אפריל 2020, הגישה אתמול בבוקר (שלישי), עתירה לבג"ץ בדרישה כי בית המחבל אשר ניסה לרצוח אותה ודקר אותה מעל ל-13 פעמים ייהרס לאלתר. מהלך זה קורה לדבריה לאחר שפנייתה של לבל אל אלוף פיקוד המרכז לפני מספר חודשים כי יהרוס את בית המחבל לא נענתה.
בעתירתה פונה לבל לבית המשפט כדי שיחייב את המדינה להוציא צו החרמה והריסה כנגד ביתו של המחבל מחמד רישה בן 20 המתגורר בטול כרם. לבל דורשת על פי העתירה להחזיר לצה"ל את יכולת ההרתעה כנגד הטרור דרך הריסת בית המחבל, ובכך לקיים את חובתו הבסיסית של צה"ל להגן על חיי אזרחי ישראל וביטחונם. בעתירה נכתב: "חידלון מהריסת בית המחבל משדר כלפי חבריו התומכים במעשיו, וכלפי הנהגת המחבלים המממנים את מעשי הטרור והמחבל, גם ברגעים אלו ממש, מסר של "שתיקת הכבשים" בדרכם לבית המטבחיים".
לבל הדגישה בעתירה כי מטרתה היא למנוע את הפיגועים הבאים, "למען יראו וייראו כי לרוצחים שפלים אין מחילה ומעשיהם לא ישתלמו. לנחמה פורתא תזכה העותרת אם בפעולותיה תציל ישראלים אחרים ממוות או מגורל דומה לשלה".

זירת הפיגוע. צילום מד"א

זירת הפיגוע. צילום מד"א

כזכור, במהלך יום הזיכרון לחיילי צה"ל ירד המחבל מאוטובוס בתחנה הממוקמת ברחוב ויצמן בכפר סבא בסמוך לקניון G בעיר. בסמוך לכך, הגיעה אל התחנה לבל. לאחר שיחה קצרה אותה יזם הנאשם במטרה לוודא כי הנפגעת אכן ישראלית ויהודייה, הוציא הנאשם את הסכין, הסתער עליה בעודה עם גבה אליו, כשהוא מניף את הסכין ודוקר אותה דקירות רבות בגופה. המחבל המשיך לדקור את הנפגעת גם לאחר שנשברה ידית האחיזה של הסכין וכשהוא אוחז בחוזקה אך ורק בלהב הסכין שנותר בידו.

קיראו גם:

וידא שהיא יהודיה והסתער עליה: כתב אישום הוגש נגד מבצע פיגוע הדקירה בכפר סבא

פיגוע סמוך לקניון G: אישה נדקרה, המחבל נורה (וידאו)

ראיון ראשון עם הפצועה מפיגוע הדקירה: "הבנתי שהוא רוצח אותי. לא חשבתי שאצא מזה"

בתיה לבל אמרה עם הגשת העתירה: "המקרה הקיצוני הזה מצריך תגובה קיצונית ובשל כך הגשתי את העתירה לבג"ץ. חייבים לגלות אפס סבלנות ולחזק את ההרתעה. התגובה מול טרור חייבת להיות חמורה למען יראו וייראו. המחבלים צריכים לפחד מאימת הדין. על מערכת החוק מוטלת החובה להחמיר ולהשתמש בכל האמצעים כדי למגר את הטרור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. די נמאס מהמצב!!!!

    לא רק להרוס את ביתו! להכניס את המחבל לצינוק ללא יכולת לראות אור יום ולהעיף את משפחתו לגלות הרחוקה ואם אפשר למדינה שיסבלו בה כמו אירן או סוריה שיבינו איזה תותים וסוכריות הם קיבלו פה וכל השאר ילמדו לקח ויחשבו לא פעמים אלא 10 פעמים לפני דיחשבו בכלל להוציא שוב ניסיון פיגוע יאללה דייי נמאס מהפחד והרכנת הראש! מי שלא טוב לו פה ביי להתראות!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר