בת שבע הופרט. צילום פרטי
בת שבע הופרט. צילום פרטי

המוות היכה שוב בבת שבע הופרט מכפר סבא: גופתו של סא"ל אבי הר לב נמצאה ביער להב

בלתי נתפס: בת שבע הופרט מכפר סבא איבדה במלחמת ששת הימים את שני אחיה. בנה דרור נהרג בהיתקלות עם מחבלים, בן נוסף שלה, שי, נפטר לאחר מכן ממחלה. היום יובא למנוחות בעיר חתנה, סא"ל במיל' ד"ר אבי הר לב ז"ל

פורסם בתאריך: 13.1.21 13:28

הלב כואב: המוות היכה שוב במשפחת ויינברג מכפר סבא. סגן אלוף במיל' ד"ר אבי הר לב, תושב סנסנה שבמועצה האיזורית הר חברון, נמצא הלילה ירוי וללא רוח חיים ביער להב הסמוך לביתו. הלוויתו תתקיים היום בבית העלמין הצבאי בכפר  סבא. הר לב ז"ל, היה נשוי לשלומית, אחותם של אל"מ דרור וינברג ז"ל מפקד חטיבת יהודה, שנהרג בשנת 2002 בהיתקלות עם מחבלים ב"ציר המתפללים" בחברון, ושל שי ז"ל, שנפטר מסרטן שנה וחצי אחרי שדרור נהרג. שני דודיה של שלומית,  שמעון ושלמה קניגסבוך ז"ל, נהרגו במלחמת ששת הימים. משפחתו של הרלב, ביקשה שהוא ייקבר בכפר סבא בסמוך לקברו של דרור ז"ל.

מי שנאלצת לקבור פעם נוספת בן משפחה, היא חמותו של הר לב ז"ל, תושבת כפר סבא בת שבע הופרט בת ה-79, שאיבדה את שני בניה, דרור ז"ל ושי ז"ל, ואת שני אחיה – שמעון ושלמה קניגסבוך ז"ל, שנהרגו במלחמת ששת הימים. בראיון שהעניקה לצומת השרון לקראת יום הזיכרון האחרון לחללי מערכות ישראל, אמרה: "אני כואבת את לכתם מאוד. כשהייתי צעירה אז הרבה דברים לא קיבלתי, אבל פילסתי את דרכי והייתי חייבת שיהיה לי בית דתי כי זה הקל עלי מבחינת השבת, הסדר בבית, הערכים, האהבה איש לרעהו, החברות. גדלתי בבית חם והיה לי בית מאוד טוב עם הילדים שלי. אני מאחלת לכל אחד בארץ הזו שיהיה לו בית טוב וכאלה ילדים". עוד היא אמרה בראיון על בנה דרור ז"ל: "הוא היה ילד מאוד יצירתי והוא מאוד הצליח בצבא. רק בחברון פחדתי עליו. האמת היא שלא חשבתי שבגיל כזה, כשהוא נשוי ואב לחמישה עם הריון של ילד שישי, יקרה לו משהו".

היכנסו כאן לקרוא את הראיון עם בת שבע הופרט  

 

סגן אלוף במיל ד"ר אבי הר לב ז"ל

אל"מ דרור וינברג. צילום פרטי

אל"מ דרור וינברג ז"ל צילום פרטי

סא"ל במיל ד"ר הר לב חזר בשלישי בלילה מפגישה ביחידת המילואים שלו כשהוא לבוש מדים וגופתו נמצאה כשהוא ללא רוח חיים. בצה"ל בודקים את נסיבות המוות. הוא השאיר אחריו את אשתו שלומית, חמישה ילדים, שני חתנים, שתי נכדות, זוג הורים ואח. הוא היה מומחה בגניקולוגיה ופוריות, וניהל את היחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים ברזילי באשקלון.

מבית החולים ברזילי נמסר: "משפחת ברזילי מרכינה ראש ומבכה בצער כבד ובתדהמה את מותו בטרם עת של ד"ר אבי הרלב (50), מנהל יחידת פוריות והפרייה חוץ גופית (IVF) במרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי. ד"ר הר לב התבלט בברזילי כאדם אהוב עם לב רחב ואישיות כובשת שהרשים ונכנס ללב של כל מי שהכיר אותו – אנשי צוות ומטופלות כאחד. ד"ר הרלב נתן מכל ליבו ויכולותיו לעמיתיו ומטופלותיו, וכל מי שפגש בו לא יכול היה שלא להתפעם מקסמו האישי ומאישיותו. ד"ר הרלב, סגן אלוף במילואים, הצטיין בתחומו ונחשב לעילוי, למוביל ולפורץ דרך: מומחה בעל שם בגניקולוגיה ופוריות, היה ממקימי החברה הבינלאומית לאיבודי הריון חוזרים, היה מעורב מאוד בתחומי המחקר, האקדמיה והכשרת מתמחים וסטודנטים, פרסם עשרות מאמרים מדעיים משמעותיים, היה מעורב בכתיבה ובעריכת ספרים רפואיים, והוביל את יחידת ההפרייה החוץ גופית בברזילי להישגים חסרי תקדים – הוא חנך במרכז הרפואי חידושים רבים, כמו תרומות ביצית, שימור פוריות, ובדיקות גנטיות לעוברים. עובדי ברזילי המומים, כואבים ושולחים תנחומים חמים למשפחתו, למטופליו הרבים ולכל מכריו. יהי זכרו ברוך!

מסע ההלוויה ייצא מדרום הר חברון ויגיע לכפר סבא לקראת השעה 17:00.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו של אבי הר לב ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר