נעלי דוד צילום מהפייסבוק של רשף לוי

חנות הנעלים הוותיקה והפוסט של רשף לוי | "למות בבית לבד יהיה יותר טוב?"

פוסט של רשף לוי העלה לתודעה את מצבו של דוד אילן, בעלי נעלי דוד בקניון ערים. "ראיתי אותו לבד בחנות שלו מוקף נעליים ומחייך אלי כאילו יש לו גם לקוחות סביבו", כתב לוי. אילן סיפר: "בעזרת הפוסט שלו פנו אלי מספר לקוחות ואני מוציא שליחויות"

פורסם בתאריך: 20.1.21 07:52

כמו לא מעט עסקים, גם דוד אילן מחנות נעלי דוד בקניון ערים מנסה לשרוד מזה זמן רב. פוסט בפייסבוק של היוצר, השחקן  והסטנדאפיסט רשף לוי, שהוא גם לקוח שלו, שקיבל תגובות ושיתופים רבים העלה אותו לתודעה. "לפני שבוע עברתי בקניון וראיתי אותו לבד בחנות שלו מוקף נעליים ומחייך אלי כאילו יש לו גם לקוחות סביבו", כתב לוי בפוסט, "הוא נופף לי בידו בניסיון נואש לשכנע אותי שהכל כרגיל שהוא מצליח והכל סבבה. האמת שחשבתי שהוא יצא מדעתו. כמו קברניט של ספינה טובעת מחובות ומתים שמסתובב ואומר שהכל מעולה וכמה הוא מצליח, מה שמקובל מאד במדינה שלנו. זה הכי ישראלי: בלב הכישלון להגיד שהכל דבש. היום (שלישי) חזרתי ואמרתי לו "למה אתה בפנים דוד?", הוא אמר לי – "כי אני צריך לקנות אוכל במכולת." – "אבל אף אחד לא עובר ואף אחד לא בא," אמרתי. אז הוא ענה – "למות בבית לבד יהיה יותר טוב?". הלכתי משם מהר כי משפטים כאלה גורמים לי לבכות כמו אידיוט……".
"התקופה הזו היא תקופה מאוד לא פשוטה", סיפר לנו דוד. "החנות נסגרת ונפתחת והפרנסה מאוד קשה. אני לא דור של אינטרנט וצעיר במוחי ועובד בשיטה של פעם. את המקצוע ירשתי מהורי להם הייתה חנות ברחוב וויצמן ואני מגיל 13 עבדתי איתם. לפני 26 שנה, כשנפתח קניון ערים, פתחתי את החנות יחד עם אחי ומאז אני פה. רשף הוא לקוח שלי למעלה מ- 20 שנה והוא רואה אותי כל יום בקניון מחייך ויושב לבד כשאין אנשים מסביבי בחנות. זה נגע ללב שלו והוא אמר שהוא לא יכול לראות אותי ככה".
ולמה אתה פותח כל יום?
"כי יותר טוב לשבת בבית ולריב עם האישה? בבית אני אשתגע. אם מתמזל מזלי ועוברת איזה לקוחה, כי אני בכל זאת מוכר בכפר סבא, אז היא מזמינה ממני נעליים ומבקשת שאביא לה את זה בערב הביתה. אני רואה בעיניים שלה, שהיא לא באמת צריכה את הנעלים וקונה את זה בשביל לעזור לי. אני במצב כלכלי לא טוב, חייב כסף בשביל להחזיק את הבית והבנק הולך לקבור אותנו עוד יותר", הוא מספר בכאב.

רשף לוי צילום ניר קידר

רשף לוי צילום ניר קידר

דוד הוא בן 56, נשוי ואב לשלושה ילדים. "החנות ידעה ימים יפים יותר", הוא אומר ולצערי הבריחה של הלקוחות התחילה כבר לפני מספר שנים, זה ענף מאוד מסוכן ולא כולם יודעים להפעיל אותו. לי יש קהל יעד מאוד ספציפי ולשמחתי הוא נאמן לי".
הפוסט של רשף לוי עזר?
"היום בעזרת הפוסט שלו, פנו אלי מספר לקוחות ואני מוציא שליחויות. אני מאוד מעריך אותו על כך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר