המקווה ברחוב קפלן צילום הוועדה לטהרת המשפחה

שנת קורונה? 12 אלף נשים טבלו במקוואות בכפר סבא, כמו ב-2019

הרב ששון טרבלסי, יו"ר המועצה הדתית, ציין כי המקוואות לנשים פעלו בהתאם להנחיות, וסייעה לכך מאוד מערכת "מקווה אונליין" שהושקה

פורסם בתאריך: 26.1.21 08:11

כ- 12 אלף נשים השתמשו בשנת 2020 בשירות המקוואות בכפר סבא, כך עולה מנתוני המועצה הדתית בעיר. במועצה הדתית מציינים בסיפוק כי בשנת 2020 לא חלה ירידה במספר הנשים לעומת השנה הקודמת- 2019, אז המספר היה זהה. עוד הם מסבירים שמקוואות הנשים פועלות בכפוף לנהלים המחמירים של משרד הבריאות בנושא ניקיון והיגיינה והם עומדים בתנאים המאפשרים את המשך פעילותם. עוד צוין כי הטבילה במקוואות הנשים מתבצעת ביחידות ולא בקבוצות והיא חשובה מאוד מבחינה הלכתית.
הרב ששון טרבלסי, יו"ר המועצה הדתית, הוסיף: "לפני כשנה וחצי השקנו את מערכת "מקווה אונליין" המאפשרת לקבוע תור למקווה בקלות ולשמור על פרטיות המזמינה. המערכת מאפשרת לקבוע תור ומקצרת את זמן ההמתנה במקווה לחדר פנוי ובנוסף המערכת מאפשרת לבלניות להערך בהתאם ולתת יחס אישי ויעיל לכל אישה. הכנסת המערכת לשימוש בכפר סבא הגיע בעיתוי שבו בעקבות התפרצות נגיף הקורונה הוציא משרד הבריאות הנחיות המחייבות רישום והזמנת תור להגיע למקווה".
מהמועצה הדתית לא נמסרו נתונים על מספר הגברים שהגיעו למקוואות וזאת בעקבות הוראות המשרד לשירותי דת בחודש מרץ 2020 לסגור את כל המקוואות לגברים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר