אלברטו ליאוצי ז"ל

קראו לו מקרב הלבבות: הלך לעולמו סגן ראש העירייה לשעבר, ד"ר אלברטו ליאוצי

"אבא שלי תמיד ראה את החצי הכוס המלאה", אמרה בכאב הבת ליאורה. "הוא סבל במשך 25 שנים ממחלה נדירה, אבל תמיד כששאלו אותו מה שלומך היה אומר 104 אחוז". רפי סער: "אלברטו היה אדם חם ואהוב על כולם, שפעל מתוך אהבה אמיתית לעיר ותושביה"

פורסם בתאריך: 27.1.21 11:50

ביום שני השבוע הלך לעולמו בביתו ד"ר אלברטו ליאוצי, חבר המועצה וסגן ראש עיריית כפר סבא לשעבר. בן 79 היה במותו. אלברטו ז"ל כיהן במשך שנים כיו"ר המפד"ל בכפר סבא. הלווייתו התקיימה אתמול (שלישי) בבוקר בבית העלמין פרדס חיים בעיר.

"אבא שלי תמיד ראה את החצי הכוס המלאה ועשה בשביל כולם, בשביל המשפחה, הציבור והסביבה", מספרת בכאב הבת ליאורה. "הוא סבל במשך 25 שנים ממחלה נדירה, אבל תמיד כששאלו אותו מה שלומך, גם כשהיה בבית החולים, הוא היה אומר 104 אחוז. אבי לא היה רק סגן ראש העיר, הוא היה עוזר מנכ"ל של חברת ביטוח אליהו (היום מגדל) והרבה אנשים כלל לא ידעו על כך, כי הוא היה צנוע. בשלב כלשהו הוא רצה לתרום לציבור ונכנס לעירייה, הוא מילא לא מעט תפקידים והיה סגן ראש עיר בהתנדבות. הוא עבד והמשיך לעבוד ואת כל נושא העירייה והשירות לציבור המשיך לעשות בהתנדבות ובאהבה".

איזה אבא הוא היה?

"זה צריך לשאול את הנכדות שלו, הבנות שלי, שלא מפסיקות לכתוב ולדבר עליו. הוא תמיד דאג לנו והמשפחה הייתה אצלו במקום הראשון. בינו לבין הנכדות והנכדים היה קשר מאוד חזק. הבת שלי איילה בת ה-16 הלכה והתחסנה, אני חושבת הראשונה בארץ בגיל הזה, רק בשביל לבקר את סבא. למרות שהוא היה חולה, המוות שלו הפתיע אותנו, כי הוא תמיד היה נופל וקם. בגיל שנתיים הוא ברח מאיטליה עם אמא שלו לשוויץ ובמשך יומיים הם ישבו עם הרגלים בשלג. אנחנו מאמינים שחלק גדול מהדברים שהוא סבל זה שאריות של הנאצים", היא אומרת בכאב גדול.

ד"ר אלברטו ליאוצי נולד באיטליה. כילד ברח מאיטליה עם משפחתו לשוויץ וכך שרד את השואה. הוא עלה לישראל והחל בפעילות התנדבותית בה עסק לאורך השנים. הוא כיהן כסגן ראש עירייה במשך כעשר שנים ונחשב לאהוב ולמקרב לבבות.

ראש העירייה, רפי סער, ספד לו: "בצער רב, נפרדנו היום מד"ר אלברטו ליאוצי, חבר מועצה וסגן ראש העיר לשעבר. התואר החשוב והמיוחד שהיה לאלברטו הוא מקרב הלבבות. אלברטו, אדם חם ואהוב על כולם, פעל מתוך אהבה אמיתית לעיר ותושביה. הוא היה שליח ציבור בכל רמ"ח אבריו. בדרכו הייחודית, שתמיד לוותה בצחוק ובהומור, הוא השאיר טביעת אצבע בליבה של העיר אך יותר מזאת, בלבבות של כולנו. אני משתתף באבלה של סרנה, אשתו, שתבדל לחיים ארוכים, ובצער המשפחה. קהילת כפר סבא כולה מרכינה את ראשה היום".

תושבים רבים ספדו לו בקבוצות השונות וכתבו שקשה לדבר עליו בלשון עבר. רבים הגדירו אותו כאיש אציל, מחבר בין בני אדם, כמודל לחיקוי לדור הצעיר שקירב בין בני אדם והפיץ אור ואהבה, וכאדם יקר ונעים הליכות שתמיד היה מעניין ושמח בחברתו.

המשפחה יושבת שבעה ברחוב השחר 29 בכפר סבא.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר