פרויקט עץ המשאלות בכפר סבא צילומים דוברות העירייה

מה הסיפור מאחורי עצי המשאלות ברחבי כפר סבא?

העירייה ציינה את ט"ו בשבט במיזם מקורי והזמינה את התושבים להגיע אל העצים המוארים ולבקש משאלות. אז מי אמר איצטדיון ולא קיבל? ומי ביקשה שראש העירייה יתקשר אליה?

פורסם בתאריך: 28.1.21 07:51

עיריית כפר סבא החליטה לציין השנה את ט"ו בשבט במיזם מקורי ומיוחד, באמצעות אגף קהילה וחברה, במסגרתו יכלו תושבות ותושבי העיר להביע משאלה בעצי משאלות ברחבי העיר. עצי המשאלות מוקמו בארבעה מיקומים שונים ברחבי העיר: בשכונת הדרים שבמזרח העיר, בשכונת סביוני הכפר שבמערב העיר, בגן אלתרמן ובמדרחוב ירושלים שבמרכז העיר. עשרות תושבים – בעיקר הורים וילדים, הגיעו לעצים המוארים, עליהם נתלו בקבוקים מיוחדים, ושבתוכם הכניסו התושבים משאלות או אפילו רעיונות קהילתיים שהיו שמחים ליישם.

רפי סער בעץ המשאלות

"ביקרתי בעץ המשאלות – פרויקט עירוני פשוט קסום, שיזם אגף קהילה ברחבי העיר לרגל חג האילנות – ט"ו בשבט, העץ עליו תלויים בקבוקים עם מאות משאלות פשוט זוהר מתקווה ואופטימיות", אמר ראש העירייה רפי סער, "משאלה אחת צדה אותי ולא יכולתי לסרב לה – ״עץ יקר אשמח אם ראש העיר יתקשר אלי, אביגיל״. לקח לי בדיוק דקה להגשים לאביגיל האהובה את הבקשה. המשאלה שלי היא בקשה פשוטה: שנהיה כולנו בריאים ושנחזור לשגרה במהרה".

עץ משאלות בכפר סבא

פוסט בנושא עלה גם בדף הפייסבוק העירוני ומרבית המשאלות והבקשות של התושבים היו סביב הקמת אצטדיון כדורגל חדש במקום איצטדיון לויטה המיושן. "אצטדיון אם לא הבנתם עד עכשיו", כתב מישהו ואחר הוסיף "הקמת אצטדיון חדש, נורמלי ויפה עם חווית צפייה לאוהדים….".  מישהו אחר שאל אם אפשר לבקש מעץ המשאלות שיבטלו לו דוח, ואחרת ביקשה שכולם יתחסנו והמסגרות יחזרו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר