ברוכי וייס ז"ל

הלך לעולמו ברוכי וייס, המתנדב האהוב של כפר סבא

מחלת הסרטן הכריעה את אחד האנשים האהובים והמוכרים בכפר סבא. חברו, דן אמנון ברק, סיפר: "אתמול אחר הצהריים עוד הייתי אצלו בבית החולים והוא דיבר איתי ותקשר וכמה שעות לאחר מכן הוא נפטר. הוא היה כמו אח שלי וזה מאוד כואב"

פורסם בתאריך: 31.1.21 10:21

אבל כבד בכפר סבא: המתנדב ברוכי (ברנרד) וייס, תושב העיר, נפטר אמש בבית החולים מאיר, לאחר מחלה קשה והוא בן 63 בלבד. ברוכי ז"ל היה מוכר ואהוב בעיר. במשך שנים רבות הוא התנדב בפעילויות רבות, העביר תלמידים במעברי החצייה ותרם רבות לאנשים. חבריו הרבים ספדו לו בדפי הפייסבוק השונים וסיפרו על אדם שלא הפסיק לתרום ולהתנדב, אדם עם נתינה רבה ואהבת חינם, שהיה חלק מהנוף הכפר סבאי, איש אדיר ונדיר עם לב כביר. אחת התושבות אף הציעה לקרוא רחוב על שמו בעיר כפר סבא. "הוא היה אדם נדיר שהתרומה הייתה חלק בלתי נפרד ממנו", מספר בכאב חברו דן אמנון ברק, "אתמול אחר הצהריים עוד הייתי אצלו בבית החולים והוא דיבר איתי ותקשר וכמה שעות לאחר מכן הוא נפטר. הוא היה כמו אח שלי וזה מאוד כואב".

דן העלה פוסט ובו כתב: "את ברוכי הכרתי לפני שנים רבות כאשר התחלתי להתנדב במשמר האזרחי בכפר סבא כאשר גר בשכונת כיסופים, ברוכי טיפל באמו שהייתה מרותקת לבית. למרות מחלת הסרטן  שתקפה אותו פעמיים בעבר היה מעביר ילדים במעבר החצייה ליד ביתו ועסק בפעילויות נוספות. הוא התנדב בהמון ארגונים ועמותות ולפעמים היה נדמה שיש כמה ברוכי, כי בכל מקום היה ניתן לראותו. ברוכי הביא אותי להתנדב בעמותת מלוא הטנא, ברוכי היה לי כמו אח והייתי איתו הרבה שעות וימים. לא יודע איך ניתן להמשיך הלאה כאילו איבר מגופי נקטע".

ברוכי וייס נולד בבלגיה ולישראל עלה בשנות השישים. הוא התגורר עם משפחתו בשכונת כיסופים ובהמשך במרכז העיר יחד עם אחיו ג'קי. במשך שנים רבות טיפל באמו עד שהיא נפטרה. "הוא טיפל באמא שלו שהייתה ניצולת שואה במסירות ודאג לה יותר מאשר לעצמו, ולצד זה המשיך להתנדב בעמותות ובארגונים שונים", מספר דן שאומר: "הוא כבר החלים בעבר מהסרטן, אך המחלה חזרה והכריעה אותו, הלב מסרב להאמין שהוא איננו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יעקב

    ברוכי התנדב גם באירועי משטרה, סייע תמיד בלב שלם, תמיד חייך והיה מנומס. חבל.
    מגיע שייקרא רחוב משמעותי על שמו.
    יהי זכרו ברוך.

  2. קיקי גרינברג

    צר לי לקרוא על פטירתו בטרם עת של ברוכי אדם יקר
    שתרם כה רבות מזמנו וממירצו לטובת העיר כפר סבא
    דכה שכה אהב
    יצא לי להכירו אישית במסגרות התנדביות בהם עסק
    באהבה ומתוך שליחות נאמנה
    ברוכי יהיה חסר בנוף הכפרסבאי ובעיקר בקרב ותיקי העיר

    יהי זיכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר