המוקד העירוני בכפר סבא צילום העירייה

חסמו אתכם? מעתה זמן הטיפול של המוקד העירוני בבעיה יתקצר

מידי שנה מטפלת העירייה בכ-4,000 קריאות לאיתור בעלים ופינוי רכבים אשר חוסמים חניות, מפריעים לתנועה ועוד. מעתה מחובר המוקד העירוני ישירות למערכת משרד התחבורה, מה שיקצר משמעותית את זמן הטיפול

פורסם בתאריך: 2.2.21 15:18

עיריית כפר סבא משדרגת את השרות שהיא מעניקה לתושבים, לאיתור בעלות ובעלי רכבים, וזאת במסגרת תהליכים שוטפים המתבצעים בעירייה לשיפור השירות לתושבות ולתושבי העיר ולשיפור ממשקי העבודה העירוניים. מדי שנה מטפלת העירייה בכ-4,000 קריאות המתקבלות הן מצד תושבים והן מצד גורמי חוץ וגורמי מקצוע, לאיתור ולפינוי רכבים אשר מפריעים להתנהלות התקינה והשוטפת במרחב הציבורי. בין היתר מדובר בפינוי רכבים לטובת עבודות ציבוריות עירוניות, פינוי רכבים חונים המפריעים לפעילות פינוי גזם או אשפה, גיזום, חסימת רכבים אחרים, חסימת חניות ועוד. קריאות אלה מתקבלות במוקד העירוני, ומועברות לטיפול הגורמים המקצועיים.
מערכת השירות החדשה, לאיתור בעלות ובעלי הרכבים החוסמים, תאפשר כעת קיצור משמעותי של זמן הטיפול בקריאות וייעול העבודה, וזאת בשיתוף עם צוותי השיטור העירוני ואגף ביטחון, בטיחות ושירותי חירום ועם מחלקת פיקוח ואכיפה. נציין כי עד עתה כאשר היה מתקבל דיווח על רכב שחוסם, איתור הבעלים היה נעשה באמצעות השיטור העירוני ואילו מעכשיו המוקד העירוני מחובר ישירות למערכת של משרד התחבורה, כך שזמן האיתור והטיפול מתקצר משמעותית.

המוקד העירוני צילום עיריית כפר סבא

ראש העירייה רפי סער אמר: "כמי שרואים את התושב במרכז העשייה העירונית והקהילתית, אנו מחויבים למתן שירות קשוב ואיכותי, תוך חתירה מתמדת לשיפור והתייעלות. השירות החדש אותו אנו מנגישים הוא נדבך נוסף במגוון של שירותים חדשים אותם אנו מציעים לתושבים, ביניהם למשל מרכז השירות לחינוך החדש שחנכנו לפני כשבועיים".
סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו"ד איתן צנעני: "אני מודה לכל מי שלקחו חלק ושותפים למהלך של השירות החדש, שיאפשר לאתר בעלי רכבים חוסמים במהירות וביעילות. אני מזמין את תושבי ותושבות העיר לפנות למוקד העירוני בכל נושא ושאלה, ולקבל שירות מקצועי ומיטבי".
עדי אוליקר, מנהלת השירות והמוקד העירוני: "אנו עסוקים כל הזמן בלחשוב איך ניתן לפתח ולייעל עוד שירותים לטובת התושבים ולטובת הסדר במרחב הציבורי. מבדיקות שערכנו, ראינו כי יש פניות רבות בנושא ולכן החלטנו להשיק את השירות, המאפשר לנו בזמן אמת לפנות לבעל הרכב החוסם שמפריע ובכך לתת מענה מהיר ויעיל ללא עיכובים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר