נפצים שנתפסו צילום באדיבות המשטרה

דוחות לבני 13-16: מבצע אכיפה בכפר סבא נגד שימוש ומכירת נפצים

העירייה והמשטרה מבצעות פעילות משולבת, זאת במקביל לפעולות הסברה, לנוכח התגברות השימוש בנפצים ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 10.2.21 08:32

שוטרים ממשטרת כפר סבא ופקחים של השיטור העירוני כפר סבא, ביצעו במהלך השבוע האחרון פעילות אכיפה נגד בני נוער המחזיקים ומשתמשים בנפצים וזיקוקים מסוכנים. במסגרת פעילות האכיפה רשמו שוטרי משטרת כפר סבא ופקחי השיטור העירוני עשרה דוחות לבני נוער בגילאי 13 עד 16, בגין השימוש באמצעים הללו והודעה נמסרה להורי הקטינים. בד בבד רשמו שוטרי השיטור העירוני כפר סבא עשרות דוחות בגין עבירות תנועה הקשורות לרוכבי אופניים חשמליים (רכיבה של נערים מתחת לגיל המותר – 16).

בתוך כך נמסר כי מפקד משטרת כפר סבא, סנ"צ שרון מנור, וראש עיריית כפר סבא רפי סער, סיכמו היום על תגבור הסיורים בעיר לשמירה על בטחון וסדר, כמו גם על תגבור האכיפה בנושא נפצים. שוטרי השיטור העירוני בכפר סבא מקיימים יחד עם פקחי יחידת האכיפה של אגף ביטחון, בטיחות ושירותי חירום, מבצע אכיפה בחודש האחרון, בין היתר נגד שימוש בצעצועים מסוכנים כמו נפצים. המבצע המשולב כולל אכיפה במספר נושאים, בין היתר אכיפה בגין השימוש בנפצים, זאת לקראת חג הפורים ועקב עלייה בשימוש בנפצים לקראת החג. האכיפה מתבצעת גם נגד מוכרי נפצים.
ראש העירייה, רפי סער, אמר: "פניתי למפקד המשטרה בבקשה לתגבר את האכיפה מאחר והשימוש בנפצים פוגע באיכות חיי התושבים. הסברה היא חשובה אך לא מספיקה. אני מודה לסנ"צ על שיתוף הפעולה למען תושבי ותושבות העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר