רסן במיל' יוסי כהן

מאה ימי מילואים וקצין מצטיין קורונה: תנו כבוד לרס"ן יוסי כהן מכפר סבא

כהן, המכהן בתפקיד סגן מפקד יקל"ר מגידו (יחידת קישור לרשות), זכה באות הצטיינות על תפקודו במרחב בצפון הארץ. במהלך פעילות בעיר נצרת ביצע החייאה באדם והציל את חייו

פורסם בתאריך: 15.2.21 14:37

רס"ן במיל' יוסי כהן, המכהן בתפקיד סגן מפקד יקל"ר מגידו (יחידת קישור לרשות), זכה בסוף השבוע האחרון באות מצטיין קורונה על תפקודו במרחב בצפון הארץ. רס"ן כהן בן ה-45 הוא תושב כפר סבא. הוא נקרא למילואים בשל התפרצות נגיף הקורונה. "בקורונה הייתי מעין משל"ט נודד", הוא מספר. "מהסגר השני הסתובבתי בין רשויות בנפת עמקים וסייעתי בהקמת מרכזי שליטה רשותיים. במהלך תקופת הקורונה, התגלו שכבות מנהיגות חדשות בקהילות, הרבה קשיים שהיו סטטיים נפתרו בתקופת הקורונה וזה לא דבר מובן מאליו". במהלך פעילות הסברה בנצרת, אף זכה כהן לבצע החייאה באדם שנזקק לעזרה ובכך הציל את חייו. "בעת שסייעתי במשימת הסברה בנצרת, הבחנתי בבחור שמראה סימנים של מצוקת לב", הוא מספר, "אני מתנדב ב'איחוד והצלה' בזמני הפנוי ולכן מיד נרתמתי לסייע והתחלתי לבצע בו החייאה בעזרת הכלים שהיו ברשותי".

כהן התגייס למילואים בחודש מרץ 2020, ומאז משרת לסרוגין. עד עתה כבר שירת כמאה ימי מילואים. "המפגש עם האנשים בקצה מלהיב אותי כל פעם מחדש", הוא אומר, "אני מבין כמה קשה הרשויות עובדות ואני גאה ומאושר לקחת חלק במאמץ הלאומי הזה".

רס"ן במיל' יוסי כהן עם אות ההצטיינות

כאמור, ביום חמישי האחרון, התקיים במחוז חיפה של פיקוד העורף טקס מצטייני קורונה בראשות מפקד המחוז, אל"מ אלעד אדרי. מהמחוז נמסר כי "לאורך השנה האחרונה, כלל חיילי וקציני מחוז חיפה בסדיר ובמילואים, עמלו רבות בצורה מסורה, רגישה ואחראית בכדי למלא את משימתם המרכזית – סיוע במאבק הלאומי בנגיף הקורונה במרחב האזרחי. הקצינים והחיילים הגיעו לשטח, הבינו את הצרכים, מצאו פתרונות יצירתיים לבעיות הלא מוכרות שהביא איתו נגיף הקורונה ובו בזמן המשיכו למלא את תפקידם גם בהיבט השגרתי- ההכנה לחירום שוטף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר