מאיר טוביאש ז"ל, צילום רונן יום טוב, עמותת הלב הירוק

הלך לעולמו מאיר טוביאש, שחקן העבר הנפלא של הפועל כפר סבא

"אבא היה ספורטאי ענק, אדם חרוץ ואהוד על קרוביו, הוא היה אבא נפלא שליווה אותנו בכל מהלך חיינו והכאב קשה", אמר בנו נועם. טוביאש היה בעל בעיטה חזקה במיוחד וכונה השד הבלונדיני

פורסם בתאריך: 14.2.21 11:18

מאיר טוביאש, שחקן נבחרת ישראל והפועל כפר סבא בעבר, שהיה דמות מוכרת גם ביציעי אצטדיון לויטה, הלך לעולמו בגיל 90. "אנחנו נפרדים ממנו בצער גדול", מספר בנו נועם. "אבא היה ספורטאי ענק, אדם חרוץ ואהוד על קרוביו. הוא היה אבא נפלא שליווה אותנו בכל מהלך חיינו והכאב קשה. קשה להסביר במילים את כל העשייה שלו והתרומה שלו. במסגרת היותו שחקן בנבחרת ישראל, הוא ייצג את מדינת ישראל מתוך ציונות וסייע בגיוס כספים למדינת ישראל. הנבחרת נסעה למשחקי ראווה בכל מיני מקומות בעולם ארצות הברית, קפריסין, מדינות שונות באירופה, על מנת לגייס כסף אחרי מלחמת סיני וזה מתוך ציונות ועזרה למדינה".
עמותת הלב הירוק פרסמה פוסט תנחומים ובו כתבה: "עמותת הלב הירוק מרכינה את ראשה. בצער רב נפטר מאחד מגדולי שחקני הפועל כפ"ס, קיצוני ימני בינלאומי מתוצרת הפועל רחובות, "השד הבלונדיני" כינויו".

בשנת 2015 ערכה לו העמותה טקס הוקרה לפני המשחק עם עירוני ראשון לציון. טוביאש ז"ל, כבש 62 שערים והיה פעמיים מלך שערי הקבוצה.
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, ספד לו בפיסבוק: "כפר סבא נפרדה היום מאגדת הכדורגל, מאיר טוביאש. טוביאש, שחקן נבחרת ישראל והפועל כפר סבא, היה  קיצוני ימני מדהים, שהפך כל משחק לחגיגה אמיתית. הכפר סבאים היו באים לראות את "השד הבלונדיני" עם הבעיטה שהייתה גורמת לכל היציע הירוק לשאוג בגאווה. לאורך כל הקריירה שלו, הן כשחקן והן כמאמן, טוביאש היה אגדה של ממש. כפר סבא כבר מתגעגעת. יהי זכרו ברוך".
טוביאש ז"ל הועבר בגיל 23 מרחובות להפועל כפר סבא, בה שיחק במשך שמונה עונות ונחשב לאחד מהשחקנים הבכירים של הקבוצה. הוא זומן לנבחרת ישראל וזומן לנבחרת הפועל ישראל במסע לארצות הברית. בגיל 32 עזב את קריירת המשחק הפעיל ועבר לקריירת אימון, לצד עבודותו ב"תנובה".
הוא השאיר אחריו אישה ורדה, שני בנים, נכדים ונינים.
ההלוויה תתקיים היום, ראשון, בשעה 14:00 בבית העלמין "פרדס חיים" בכפר סבא. יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב גורדון 23 ב' דירה 6.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר