תמונה מאחד הבתים שנפרצו צילום פרטי

"זה יכול להיגמר בדקירה" | ארבע פריצות בערב אחד בשכונת הפארק

חלק מהפריצות היו כאשר אנשים היו בבית, תושבת שנתקלה בפורצים החלה לצרוח. "הם מטפסים לקומה השנייה בבתים הפרטיים ובמשך דקות ארוכות מסתובבים בחדרים", אומר עו"ד אמיר עשבי, תושב השכונה

פורסם בתאריך: 8.3.21 08:06

תושבים מתלוננים על תחושה של חוסר ביטחון בעקבות מספר פריצות לבתים בשכונת הפארק ביום חמישי האחרון. אחד מתושבי השכונה, עו"ד אמיר עשבי, מספר: "הפריצות היו לקראת השע שמונה בערב, בזמן שהתושבים היו בבית או יצאו לזמן קצר. בערב אחד התרחשו ארבע פריצות והדבר גורם לפחד גדול אצל התושבים. לצערי, זה הגיע גם אלינו, פרצו בבית הצמוד לנו ואחד מאחורינו וזה יוצר חשש גדול אצל התושבים ותחושה של חוסר בטחון. לנו בבית יש מצלמות אבטחה, אזעקה וכלב שכנראה התחיל לנבוח וייתכן שזו הסיבה שהם לא פרצו אלינו. אבל יש פה עליית מדרגה, הם נכנסים לבתים בזמן שאנשים נמצאים בבית. מטפסים לקומה השנייה בבתים הפרטיים ובמשך דקות ארוכות מסתובבים בחדרים. לדברי תושבים מדובר בבני מיעוטים צעירים, אחת התושבות נפגשה בהם והתחילה לצעוק והם ברחו, אבל זה יכול היה להיגמר אחרת, בדקירת סכין, חטיפה של ילד ומי יודע מה עוד. במהלך החודש האחרון אני נמצא בפגישות עם החבר'ה שמרגישים מאוימים בשכונות המזרחיות ואם חשבנו שזה נמצא רק במזרח, זה הגיע גם למרכז העיר ואני יודע שהיו ניסיונות פריצה גם בירוקה. אנשים כותבים שנתחיל לשמור ברחובות, אבל אנחנו משלמים אגרת שמירה ויש כוחות משטרה ואני חושב שהם אלו שצריכים לעשות את עבודתם כדי שנרגיש בטוחים".
עשבי אומר באופן חד משמעי: "אנחנו דורשים יותר נוכחות של משטרה, סגירת גדר ההפרדה, שזו כבר משימה ארצית ויותר נראות בשכונה, יותר מודיעין ולעצור את הפורצים על גדר ההפרדה ולא לתת להם להיכנס פנימה. אנחנו עושים גם מאמץ להקים את משמר השכונה, אבל עדיין מבקשים ממשטרת ישראל ועיריית כפר סבא נוכחות וכל מה שצריך".
ובאופן אישי יש פחד?
"ביום שישי היינו צריכים לצאת לחברים, אבל לא הלכנו, על מנת לא להשאיר את הילדה לבד בבית, בגלל החשש. אסואר שנגיע למצב כזה".
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מנהלת מאבק נחוש נגד עברייני הרכוש ובכלל זה תושבי שטחים החוצים את גדר ההפרדה שלא כחוק ומגיעים על מנת לבצע עבירות רכוש. המשטרה פועלת על מנת לסכל אירועים אלו ומשתפת פעולה עם הצבא וגורמים נוספים כדי למנוע את המעבר הלא מבוקר של תושבי שטחים לתוך ישראל. במקביל המשטרה מבצעת פעילות מבצעית מקיפה שהודות לה נעצרו לאחרונה מספר רב של חוליות פורצים וגנבים שפעלו באזור השרון ותל אביב. המשטרה מפעילה כוחות רבים, חלקם סמויים ומפעילה מגוון אמצעים טכנולוגיים במאבק הנחוש בעברייני הרכוש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השיפוט לגבי הגנבים, הפורצים ,האנסים והרוצחים, והרמאים סלחני מידאי, לכן זה ממשיך . גם אם המשטרה עוצר עברין, בית המשפט לאחר המניפולציה של עורך הדין של הנאשם – משחרר את העברין או נותן עבודות שירות . כבר כתבתי שהיתה מדינה ששם היו. לגנב. חותכים היד. ניפסקו הגניבות ואפילו לא היו צריכים לנעול הדירות. זה נשמע אחזרי ,אך יעיל .

  2. דנה

    הוד השרון וכפר סבא , תלחמו שיסגרו את גדר ההפרדה .
    הקרבה לשטחים בלתי נסבלת .
    מקווה שלא יהיו נפגעים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם זה היה קורה במזרחיות אז לא היו מפרסמים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר