מימין לירית שפיר שמש, רוזי נוימן מנהל אגף שירותים חברתיים קהילתיים, מרינה שיפרין מנהלת מדור התנדבות עירוני, סילביה גלמן בקר- מנהלת המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות

פרויקט ייחודי של ועד הורי הגנים ולירית שפיר שמש: ארון צעצועים קהילתי

הארון מוצב לטובת הקהילה ברחוב מורדי הגטאות. בפרויקט, אותו יזמה חברת המועצה לירית שפיר שמש, משתפים פעולה ועד הורי הגנים העירוני, המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות בעירייה, ועמותת זהב"י

פורסם בתאריך: 18.3.21 08:07

ועד הורי הגנים העירוני בכפר סבא בשיתוף המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות בעיריית כפר סבא, שיתפו פעולה במספר פרויקטים לרגל יום המעשים הטובים שהיה השבוע ולקראת פסח, ביניהם גם פרויקט ייחודי: ארון הצעצועים הקהילתי, אותו יזמה חברת המועצה לירית שפיר שמש, ואשר מתקיים בשיתוף המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות בעיריית כפר סבא ועמותת זהב"י.

ארון הצעצועים, הוצב החל מהשבוע ברחוב מורדי הגטאות בסמוך למקלט העירוני, אותו מפעילה עמותת זהב"י. "ארון הצעצועים הקהילתי מיועד למשחקים וצעצועים לילדים בכל הגילאים, כל אחד יכול להניח במקום משחקים וצעצועים ולקחת באופן חופשי ללא עלות", מסבירה מרינה שיפרין, מנהלת מדור התנדבות עירוני באגף הרווחה. "לצד קידום הערכים של קיימות, הארון מכבד את המשפחות המתקשות שיכולות להגיע באופן דיסקרטי וללא צורך בפגישה ולקחת מה שהם צריכים. הארון מוצב בחוץ, וכל עובר ושב יכול להגיע בצורה חופשית". למרינה יש בקשה אחת צנועה, שהמשחקים שנתרמים יהיו תקינים ובאיכות טובה: "הרעיון שזה יהיה לרווחת קהילה. הרי לכולנו יש משחקים שסיימנו את השימוש בהם, הילדים גדלים ולא צריכים יותר, אבל הם עדיין שמישים לפעילות והמטרה היא לקדם את הערבות ההדדית בקהילה", היא מציינת.
איך עלה הרעיון של ארון משחקים?
"ראינו את הצורך שקיים בשטח בצעצועים ובמשחקים, זה צורך שראינו במסגרת פעילות אגף הרווחה ומי שיפעיל את הארון זה האגף בשיתוף עמותת זהב"י".
מעיין קשי, חברה בוועד הורי הגנים, מוסיפה: "ועד הורי הגנים נרתם עבור הקהילה הנפלאה שלנו בעיר. בשיתוף פעולה עם המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות בעיריית כפר סבא, פנינו להורי הגנים בעיר על מנת לאסוף מזון, משחקים וצעצועים לטובת שני פרויקטים מבורכים, מתוך רצון לסייע ולשמח את התושבים שידן אינה משגת".

פרויקט נוסף הוא איסוף מזון יבש בשיתוף פעולה עם עמותות 'הזן את הכול' ו'מלוא הטנא', אשר מיועד למשפחות שידן אינה משגת. בוועד מציינים שאיסוף המזון והצעצועים רלוונטי לכל השנה וחשוב לזכור שמשפחות שלמות נותרות רעבות גם בשאר השנה ולא רק בחגים. לכן הם רואים את שני הפרויקטים כארוכי טווח ומאמינים כי יוכלו לסייע לאורך השנה. האיסוף הראשוני של המזון יסתיים ב-24.3.
חברת המועצה ומחזיק תיק נגישות והעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות, לירית שפיר שמש, שיזמה את ארון הצעצועים הקהילתי, אמרה: "בכל אחד מאיתנו טמון טוב. אני גאה ושמחה על ארון הצעצועים הקהילתי שבו לא רק הטוב, אלא גם האושר לכל ילדה וילד. כמו כן אזכיר את תרומתו לסביבה – אף צעצוע לא ייזרק אל הפח ולא יינטש בפינה שכוחה, אלא ישמש לרגעים של כיף לכל ילדה וילד. שנזכה כולנו במעשים ולמעשים טובים כל יום בשנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר