מישל, יוסי וגאיה
מישל, יוסי וגאיה

מישל רוזנטל מנסה לגייס 120 אלף שקל לטיפול אלטרנטיבי בסרטן השד

רוזנטל, אמא לשניים משכונת הפרחים, עזבה את עבודתה ועוברת טיפולים בשיטות ריפוי טבעיות

פורסם בתאריך: 6.9.17 18:14

לפני חודש וחצי גילתה מישל רוזנטל, תושבת שכונת הפרחים בכפר סבא, שהיא חולה בסרטן השד, בשלב מתקדם. היא גילתה שהיא חולה במחלה באופן מקרי, כשהייתה בדרכה הביתה וראתה חתול שוכב באמצע הכביש וניסתה להבריח אותו. כשהסתובבה, היא קיבלה חבטה מעץ שהותיר עליה חבורות בגוף למשך כמה ימים. לצד חבורה גדולה שהייתה על ידה, היא חשה שמשהו לא בסדר, שיש לה הרגשה מוזרה וכאבים בחזה.

"אמרתי לה שזה יעבור. חשבתי שזה מהמכה שהיא קיבלה, והיא קבעה בכל זאת תור אצל הרופא רק כדי לבדוק את זה", מספר בן זוגה, יוסי בן לולו. "היא הלכה לרופא והרופא אמר שצריך לעשות לה ביופסיה כי היה לה גוש בחזה וזה היה נראה לו חשוד. אחרי בדיקות של אולסטראסאונד, ממוגרפיה וביופסיה הסתבר שיש לה שלושה גושים בחזה – אחד גדול ועוד שניים קטנים. מהרגע שהגיעו הבדיקות הרופא הודיע לנו שצריך להתחיל מיד בטיפולי כימותרפיה וגם כריתה. אמרנו לו שאנחנו לא מוכנים ושזה לא בא בחשבון. הוא הסתכל עלינו כאילו נפלנו מהשמים".

מישל ויוסי החליטו שלא ללכת בדרכי הטיפול הקונבנציונאליות, וביקשו לטפל בסרטן של מישל באמצעות רפואה טבעית. בחודש שעבר היא החלה טיפול ב"בית הבריאות" בקיבוץ תובל, בדרך של צום ושתיית מים. על מנת להצליח לעמוד בתשלומים לטיפול, הם החליטו לפתוח קמפיין באתר לגיוס מימון המונים מימונה, וקבעו לעצמם יעד של 120 אלף שקל לצורך התשלום עבור הטיפול ועל מנת שיהיה להם כסף למחייה בזמן שמישל נמצאת בטיפולים בקיבוץ ויוסי מטפל בילדים, גאיה בת השלוש ואיתי בן השנה.

מישל רוזנטל

מישל רוזנטל

"הממסד לא מכיר בטיפול האלטרנטיבי הזה ולא עוזרים לנו. זה אומר שמישל בצפון בטיפול, ואני עם שני תינוקות בבית. כמעט חודש ולא עבדתי וכשאני כן אחזור לעבוד, אני אוכל ככל הנראה לעבוד רק ברמה של דמי כיס של 3,000 שקל בחודש, כשמישל עכשיו עזבה את העבודה שלה. הטיפול הזה עולה לנו עשרות אלפי שקלים בחודש וחוץ מזה יש לנו את המחיה ואנחנו יודעים שאם לא נעמוד בגיוס הכספים נצטרך לעצור את הטיפול. לקחנו הלוואות בשביל זה, ואנחנו מוכנים לשלם את המחיר הכלכלי בשביל שהיא תקבל את הטיפול הנכון לדעתנו".

למה שיטת ריפוי טבעית? אתם לא חושבים שזה מסוכן?

"ברגע שעושים כימותרפיה הורסים את כל המערכת החיסונית של הגוף. הגוף עצמו הוא המרפא הכי טוב של הגוף. אנחנו לא רוצים לפספס את ההזדמנות של לתת לגוף להבריא את עצמו. קראנו והתוודענו להרבה שיטות ריפוי, ומעדויות של אנשים מרחבי העולם ומאנשים שאנחנו מכירים אישית, גילינו שיש הרבה אנשים שנקטו בשיטת ריפוי טבעיות ונרפאו מסרטן. המקום שמישל מטופלת בו נוקט בשיטת ריפוי באמצעות היגיינה טבעית תוך שימת דגש על הנפש. אחד הדברים שעושים שם זה צום מים, שותים רק מים ולא אוכלים כלום למשך תקופה של 30-40 ימים ועושים מדיטציות, הליכות, יוגה וטיפולים מרגיעים. מישל כבר בצום כזה 15 יום והיא נמצאת שם בקיבוץ. צריך להבין שסרטן 'אוהב' סטרס. ומישל הייתה מאוד בסטרס לפני שהיא גילתה על הסרטן. כל הפעילויות שעושים שם זה כדי להביא את הגוף למצב של רגיעה ולמצב שהסרטן לא יתפתח ואפילו יתפוגג. היום יש התעוררות בהרבה תחומים בעניינים של תזונה ובריאות. אנחנו מאמינים בדרך הזו".

מה תעשו אם תראו שהטיפול לא מועיל?

"אנחנו נעשה בדיקות בעוד כחודש ונראה אם הטיפול עזר באופן כזה שלפחות יש השהייה בסרטן והוא לא ממשיך להתפתח. אם אנחנו נראה שהסרטן יתגבר אנחנו נשקול ללכת לכיוון הקונבנציונלי. מהמידע שיש לנו על צומות, הגוף אוכל קודם את השומן בגוף ורק אז את הסרטן. אנחנו בונים על זה שהוא יושהה ואז לפחות זה ייתן לנו עוד זמן לתת לטיפול האלטרנטיבי הזה. אנחנו רוצים שמישל תצא מזה בריאה, לא עם נשירות שיער ומחלות אחרות והזדקקות לתרופות לכל החיים שזה מה שהכימותרפיה עושה".

למה החלטתם לפתוח את קמפיין המימון?

"עשינו חישובים וראינו כמה כסף זה עולה. שאלנו חברים מה עושים והתייעצנו, כי אין לנו כסף לזה. אנחנו רוצים לצאת מזה בחיים ובבריאות של מישל. אחת החברות של מישל הציעה את זה. אנחנו לא אוהבים את החשיפה, אבל חשיפה זה גם מה שיעזור לנו להביא תרומות וזה בא ביחד אז אנחנו שורדים ונעשה כל מה שאפשר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף

    מישל רוזנטל עושה טעות איומה, הצום הממושך הורג את הגוף לפני שהוא הורג את הסרטן.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר