אלעד קנדל (מימין, צילום רמי זרנגר) ואיתי צחר

בתוך מספר ימים: שני בכירים הודיעו שהם עוזבים את עיריית כפר סבא

מנכ"ל העירייה איתי צחר הואדיע שהוא עוזב את העירייה, כמה ימים קודם לכן הודיע על מנכ"ל החברה הכלכלית, אלעד קנדל

פורסם בתאריך: 25.3.21 15:01

שני בעלי תפקידים בכירים בעיריית כפר סבא הודיעו על עזיבה בתוך מספר ימים – מנכ"ל העירייה איתי צחר, ומנכ"ל החברה הכלכלית אלעד קנדל. צחר הודיע לראש העירייה רפי סער על החלטתו לסיים את תפקידו, לאחר למעלה משלוש שנים בתפקיד זה, ובסך הכל כתשע שנים בתפקידים בכירים בעיריית כפר סבא. בשבוע שעבר הודיע גם מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, אלעד קנדל על החלטתו לסיים את עבודתו בחברה.
צחר החל את דרכו בכפר סבא כסמנכ"ל החברה הכלכלית ולאחר כשנתיים מונה לסמנכ"ל העירייה ובהמשך למשנה ומ"מ מנכ"לית העירייה. טרם עבודתו בעיר, ניהל חברה לניהול פרויקטים אשר התמחתה בפרויקטים מורכבים וניהול משברים וכן עבד במשרד ראש הממשלה כשמונה שנים. צחר, רס"ן במילואים, אשר שירת כמ"פ ביחידה מובחרת, הינו בעל תואר שני במינהל עסקים. צחר אמר: "בחרתי כדרך חיים להיות משרת ציבור ואני מודה על הזכות שהייתה לי להגשים זאת בשנים האחרונות בעיר כפר סבא. מאמציי לאורך כל השנים היו לקדם את העירייה כארגון בעל תרבות ארגונית המבוססת על ערכים ואשר שם את טובת תושבי העיר בראש סדר העדיפויות ופועל למענם. אני חש כי עתה הגיעה השעה לסיים פרק זה ולעבור לאתגר הבא. אני בטוח כי כפר סבא תמשיך להיות העיר הטובה בישראל וכי המסע להפוך את עיריית כפר סבא לעירייה הטובה בארץ, כראוי לתושביה, יימשך". רפי סער אמר: "איתי צחר הוא סמל לשירות ציבורי ערכי ובמשך 9 שנים פעל לטובת העיר ותושביה, בחריצות ומסירות אין קץ. אני מעריך את פועלו, מודה לו על עבודתו הטובה ותרומתו לקידום מצוינות וחדשנות בעירייה ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
כאמור, בשבוע שעבר הודיע גם מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, אלעד קנדל על סיום תפקידו. קנדל, בעל ניסיון של עשרות שנים במגזר הציבורי והפרטי, ניהל בעבר פרויקט שיקום שכונות ביפו, פנימייה לנוער עבריין וכן שימש כמ"מ החברה לתרבות של עיריית בת ים וניהל את אגן העיר העתיקה בירושלים. קנדל הודיע כי החליט לצאת לדרך חדשה במגזר הפרטי ואמר: "לאחר עשרות שנים של עשייה ציבורית בחרתי לעבור למגזר הפרטי. זו הייתה גאווה גדולה עבורי לשרת את הציבור בכפר סבא, והגיעה השעה עבורי לצאת להרפתקה חדשה. אני רוצה להודות לראש העיר כפר סבא, רפי סער, לחברי הדירקטוריון, לעובדיה המסורים של החברה הכלכלית ולשותפיי לדרך בעיריית כפר סבא ובראשם מנכ"ל העירייה איתי צחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה איפה הימים של יהודה בן חמו הגדולל

    בעזרת השם שיחזור לעיריה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר