רחוב תל חי כיום ללא עצים

רחוב תל חי: אף אחד לא מבין מדוע אין עצים

שלושה פרויקטים של פינוי בינוי הסתיימו בשנים האחרונים בחלק מהרחוב הוותיק, עצים שנשתלו קרוב מידי לקירות נעקרו, ומאז לא נשתלו חדשים. פנחס כהנא: "במקום יש תנועה גדולה של תלמידים ותושבים, מגיע להם צל"

פורסם בתאריך: 6.4.21 10:03

חבר מועצת העיר כפר סבא פנחס כהנא, מבקש להבין מדוע העירייה לא נוטעת עצים בחלק הצפוני של רחוב תל חי, באיזור הבתים 58-62. לטענתו לאחרונה הסתיימו במקום שני פרויקטים של התחדשות עירונית, שמתווספים לפרויקט שהסתיים לפני כשלוש שנים ולמרות הזמן הרב שחלף, העירייה לא דאגה לעצים ולצל במקום. לטענתו, לפני כשלוש שנים, כאשר סיימו בניין בהתחדשות עירונית ברחוב, העירייה נטעה במקום עצים צמוד לקיר הבניין, אשר היה ברור לכולם שהעצים לא יוכלו לגדול בצורה כזו, הציבור לא ייהנה מהצל והעצים יוכלו לפגוע בקירות. לאור כך, הנושא הובא לתשומת לב העירייה, שטענה שהקבלן נטע את העצים שלא בתאום איתה ולאור כך העצים הועתקו למקום אחר והגומות נסתמו. כאשר ביקשו הדיירים להבין מה קורה לגבי נטיעת עצים חדשים, נאמר להם שעדיין לא תכננו את הרחוב ונבדקות מספר אפשרויות, ביניהן סלילת שביל אופניים.

רחוב תל חי כיום ללא עצים

בינתיים הזמן חלף, בסמוך הושלמו מבנים נוספים, נבנתה מדרכה חדשה והעצים עדיין לא נשתלו. "העליתי את הנושא מספר פעמים, אך לצערי מלבד דיבורים דבר לא השתנה", מסביר כהנא, "זו איכות חיים מינימלית. ברחוב יש תנועה ערה גם של תלמידים וגם של תושבים שזקוקים לצל, אבל משום מה, הזמן חולף ודבר לא קורה. נאמר לנו שיש תוכנית לשביל אופניים, אבל אף אחד לא ממש מציין מתי זה אמור לצאת לפועל. מדוע צריך לחכות כל כך הרבה שנים בשביל צל? אפשר לשתול עצים ולצד זה בבוא היום לעשות את השביל", הוא מסביר, "זו דרישה אלמנטרית וזה היה צריך להיות כחלק מתכנון המדרכה ולא לאחר שהיא הוקמה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בתוכנית העבודה לשנת 2021. העצים ישתלו כמתוכנן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טל

    בהחלט חשוב שיהיו עצים, הופך את העיר למאירת פנים ויפה הרבה יותר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר