ערב יום העצמאות בכפר סבא צילום דוברות העירייה

אלו שלא מרוצים ואלו שכן: מה אתם חושבים על חגיגות העצמאות הצנועות בכפר סבא?

תושבים רבים התלוננו ברשתות על מה שהיה לעיר להציע בערב יום העצמאות, מנגד היו תושבים שהיו מרוצים מהפורמט המצומצם. מה אתם חושבים?

פורסם בתאריך: 19.4.21 08:53

תושבים רבים בכפר סבא, התלוננו על הפורמט המצומצם של חגיגות יום העצמאות בכפר סבא, כאש מולם היו תושבים שתמכו בהחלטה וציינו כי נהנו. התושבים שביקרו את ההחלטה טענו שלא היה בשכונות כמעט כלום. בפוסטים רבים שפורסמו בשכונות השונות עלו טענות לחוסר עניין והשקעה, כאשר חלק מהתושבים ציינו שהלכו לערים אחרות, לפחות לראות זיקוקים. מנגד היו תושבים אשר טענו שהיה מעולה ושמח מתחת לבית שלהם והם מקווים שזה יימשך כך בשנים הבאות.

השנה, כזכור, החליטה עיריית כפר סבא לקיים את חגיגות העצמאות ה-73 של מדינת ישראל באופן מצומצם. ההסבר היה שזה נובע מהרצון למנוע התקהלויות ולדאוג לילדים ולנוער שאינם מחוסנים. החגיגות כללו מיצגים אור קוליים ברחבת העירייה, שירה בציבור של שירי ארץ ישראל ברחבת הכיכר, וגינות חוגגות – גינות ציבוריות וקהילתיות מוארות ברחבי העיר.
"עדיף לומר לבני הנוער והילדים שפשוט לא חוגגים עצמאות. הסתובבתי עם הילדים בשכונות הירוקות וגם בספורטק וזה היה ממש עצוב וחסר תוכן",  כתב תושב. אחר הוסיף: "הפכו את יום העצמאות ליום סתמי, בושה וחרפה. העיקר כסף ליחצ יש. אבל בשנה הבאה ישקיעו כי תתחיל שנת בחירות". תושבת נוספת כתבה: "ב-60 לא היה כלום, אין דוכנים, אין אפשרות לקנות כלום, אין שירה/ מוסיקה שמתאימה לחג. סתם עוד יום עם הילדים בגינה".
מנגד היו תושבים שאהבו את הקונספט החדש. "אני מאלה שדווקא מקווים לעוד שנה כזו עם שיפורים", כתבה תושבת "הגדולים יכלו להסתובב עם חברים מבלי לחשוש את מי איבדו עכשיו. העסקים בשכונה עבדו ומבחינתי זה מבורך". אחרת הוסיפה: "לדעתי היה יום עצמאות מושלם. הייתה לנו מסיבת שכונה שמחה מתחת לבית. נהנינו הורים וילדים ביחד עם חברים ושכנים, בלי צפיפות רעש וקניות מיותרות". תושבהת נוספת כתבה: "אני דווקא ממש מקווה שלמדו שיום העצמאות יכול להיות פשוט ושמח … נכון שיש מה לשפר אבל השנתיים האחרונות הוכיחו שלא צריך לשפוך מאות אלפי שקלים על במות והופעות בצפיפות כשיש בכל עיר וישוב אנשים שצריך לאסוף להם סלי מזון".
מעיריית כפר סבא נמסר: "בעיריית כפר סבא התקבלה החלטה לערוך את חגיגות העצמאות באחריות תוך שאנו שמים את בריאות הילדים והנוער, שטרם התחסנו, בראש סדר העדיפות – וזאת על ידי פיזור החגיגות ברחבי העיר כולה. רק לאחרונה יצאנו מסגר, הקורונה עדיין כאן, וחגיגות המוניות היו מסכנות את שלום הציבור ועלולות להעלות שוב את שיעור התחלואה בעיר – שנמצא בירידה עקבית. יש לציין, כי תושבות ותושבים רבים הביעו את שביעות רצונם מהחגיגות הקהילתיות שהתקיימו בעשרות נקודות בכל העיר, וזאת בנוסף לשירה בציבור ברחבת הכיכר, ריקודי העם ברחבת היכל התרבות, המופע האור-קולי ברחבת העירייה, הפעילות במדרחוב ירושלים ומתחם הנוער בספורטק. נוכח הנחיות הממשלה והמשטרה, עשינו כמיטב יכולתנו להערך לאירועים בזמן קצר תוך עמידה בכלל התנאים. אנו כמובן מקשיבים לכל התגובות, גם של מי שלא היו מרוצים, וכולנו תקווה כי בשנה הבאה נוכל כולנו לחגוג את חגיגות העצמאות ללא כל הגבלות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. אבי

    נתחיל בזה שיתקנו את הגשר המיותם בוייצמן
    נמשיך ברחבה המיותמת בככר ערים
    נמשיך בזה שניקח דוגמא מערים מוצלחות בעולם
    דיינו

  2. יהודית

    באופן כללי חגיגות העצמאות בארץ הן חסרות טעם. באופן אישי,אני מעדיפה את החגיגות השכונתיות אבל עם יותר תכנים ודוכנים גם לילדים וגם למבוגרים. אפשר ללמוד מחגיגות הרחוב בכריסטמס באירופה.

  3. גילה

    אין שום צורך בחגיגות הראווה הטיפשיות. מוטב להפנות את הכסף לנושאים חשובים יותר.

  4. דוב

    טוב מאוד ובשכל עשתה העירייה לאור מה שהקורונה עשתה צריך לצמצם ככל שניתן את ההוצאות הגדולות וההפסדים שהיו השנה אני מברך את העירייה על זה כה לחי

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היינו בכיכר.הזמרים לירון ועדי מאוד השתדלו להפעיל את מעט האנשים,ללא הצלחה.הקהל המועט יחסית לכסאות ולצפי,היו כבויים.
    החנייה תחת הכיכר לא פעלה למרות שנאמר ליב106 יום קודם לכן,שתפעל.
    שכנינו ברעננה הנעימו את אוזנם של התושבים ,בזמרים מהשורה הראשונה.
    תעשו תיקון באירועי הקיץ.

  6. אור

    אני בעד ומברכת על הקונספט הצנוע אך אפשר היה להשקיע יותר באוירה, בתאורה חגיגית(גם ברח' וייצמן). עברנו במדרחוב וגם בגינת גלר ונראה שהמארגנים לא ממש השקיעו או התאמצו לשמח. יצאו לידי חובה.

  7. רות ענבר השחר 14

    היה כיף, שזה היה שכונתי.א
    אתה יורד, פוגש את השכנים, את ילדיהם,
    הרגשה כמעט משפחתית.
    אפשר לשבת על הדשא,
    מוסיקה נעימה, ברמת קול סבירה.
    כל הכבוד לעיריה.

  8. עצוב לי

    האמת שאני תושב כפר סבא (מזרחית) וממש אבל ממש התביישתי במה שהיה בעצמאות העדפתי ללכת לעיר אחרת ולבלות שם
    אבל אני לא ציפיתי שסער יעשה משהו באמת כי כמו שהוא משאיר אותנו לתשבי השטחים שיבוא לפה ויחגגו בפריצות ככה הבנתי שלאט לאט כול העיר תיהיה. בקיצור בואו נחכה שהכהונה שלו תעבור ואז נחזור לשיגרה. איפה איפה הימים של בן חמו

  9. מיכל

    היה מאכזב, לא היו זיקוקים, רחבת קניון ערים היתה סגורה בשביל קומץ מבוגרים בעוד הילדים מחוץ לתחום אפילו לרכב ברחבה לא יכלו, לא היה משהו לאכול חוץ משערות סבתא ופלאפל , לא מוסיקה בקיצור היה יותר מעניין בסגר

  10. Dan

    למה שלא יעשו עכשיו הופעות חינמיות לתושבי העיר?
    בעבר היו הופעות של אהוד בנאי ויהודית רביץ

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר