אורית אוזן כרמי

מנהלת אגף משאבי אנוש בעירייה עוזבת לאחר כשנה ורבע

אורית אוזן כרמי הודיעה לעירייה כי היא מבקשת לסיים את תפקידה אליו נכנסה בסוף 2019. לפני כן שירתה במגוון תפקידי פיקוד בחיל האוויר

פורסם בתאריך: 18.4.21 16:35

אורית אוזן כרמי, מנהלת אגף משאבי אנוש והדרכה בעיריית כפר סבא הודיעה לעירייה כי היא מבקשת לסיים את תפקידה. אוזן כרמי בת ה-48 מונתה לתפקיד בסוף שנת 2019 לאחר שירות של כ-25 שנה בתפקידי ניהול ופיקוד מגוונים בחיל האוויר, בין היתר כראש ענף סגל תומכי לחימה במטה חיל האוויר וכמפקדת טייסת מינהלה. בנוסף היא דוקטורנטית במחלקה למינהל מדיניות ציבורית בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן גוריון ובעלת תואר שני במינהל ומדיניות ציבורית ותואר ראשון במדע המדינה ומזרח תיכון.

אוזן כרמי, תושבת להבים ואם לשלושה, אמרה: "אני מודה לראש העיר רפי סער ולמנכ"ל העירייה איתי צחר, על האמון, חופש הפעולה והיכולת להיטיב עם המשאב היקר ביותר בארגון – המשאב האנושי. עיריית כפר סבא התברכה בעובדות ועובדים מצויינים והייתה לי הזכות לעבוד עימם".
ראש העירייה סער אמר: "אורית פעלה לטובת עובדות ועובדי העירייה וגמלאיה, תוך שיפור השירות המוענק לעובדים וקידומם בימי שגרה כמו גם בתקופת הקורונה. אני מודה לה על עשייתה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר