רמזור קיבוץ אייל צילום מועצת דרום השרון

רמזור חדש בכביש 444, עבודות לסלילת קטע כביש חדש מצומת נוה ימין

הרמזור החל לפעול אתמול. הקטע החדש של כביש 444 ישפר את הנסיעה מצומת נוה ימין לצומת קיבוץ אייל, סלילתו והקמת הגשר החדש יסתיימו בספטמבר 2022

פורסם בתאריך: 20.4.21 14:19

רמזור חדש החל לפעול אתמול (שני) בכניסה לקיבוץ אייל, זאת במסגרת הקמת קטע חדש בכביש 444. צומת הכניסה לקיבוץ הינו צומת מסוכן ביותר בו אירעו מספר רב של תאונות בעבר. המועצה האזורית דרום השרון מקדמת זה זמן רב את פתיחת הרמזור בכדי להסדיר את היציאה והכניסה אל ומתוך הקיבוץ.

סלילת קטע הכביש החדש בכביש 444, בין צומת נווה ימין לצומת קיבוץ אייל, תאפשר המשך נסיעה רצופה על כביש 444. קטע הכביש החדש יהיה באורך של כ-5 ק"מ, ויהיה דו מסלולי ודו נתיבי. כמו כן, יוקם גשר חדש מעל כביש 6, יוסדרו הצמתים לאורך התוואי ויבוצע פיתוח נופי. הגשר בכביש יהיה באורך כ-250 מטר ובעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון. הגשר יאפשר רצף תנועתי לנוסעים לשני הכיוונים.

ראש המועצה אושרת גני גונן ומהנדס המועצה אמיר כהן בסיור בגשר החדש

עלות הפרויקט היא כ-360 מיליון שקלים והוא מבוצע על ידי חברת "חוצה ישראל" בשטחי המועצה האזורית דרום השרון. הכביש צפוי להיפתח בספטמבר 2022, ולהביא להקלה משמעותית בתנועה באזור. בנוגע לרמזור החדש נמסר עוד כי יופעל על ידי חיישני בקרת תנועה בעת שרכבים יבקשו לצאת ולהיכנס לקיבוץ גם מצפון וגם מדרום. ניידות פיקוח מטעם משטרת התנועה וחברת "דרך ארץ" מקימת הפרויקט, ילוו את הימים הראשונים של פעילות הרמזור בכדי לוודא שלרמזור אין השפעה על עומסי התנועה בכביש 444 לבאים מכיוון צפון, עומסים הנובעים מהעבודות בהמשך הכביש סמוך לכביש 6.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עוללתם ברמזור הזה עוד פקקקק, פקק על גבי פקקמטייבה עד צומת אייל הפקק לא נגמר טייבה עיר לא פוטרים להם הבעיה כבר כמה שנים טובות חתיכת קיבוץ דואגים להם יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר