עינת שרוף צילום תומר אפלבאום

תלונות: מדוע המורים צריכים לשלם עשרה שקלים כדי להשתתף באירוע הוקרה עבורם?

באירוע שתקיים העירייה בחודש הבא באיצטדיון לויטה תופיע עינת שרוף. בעירייה טוענים כי התלונות אינן משקפות את שביעות הרצון של כלל עובדי מערכת החינוך

פורסם בתאריך: 28.4.21 08:09

עיריית כפר סבא מארגנת אירוע הוקרה יפה ומכובד לצוותי החינוך בעיר, אירוע שיתקיים ביום ראשון הקרוב. באירוע תופיע עינת שרוף. מורים שקיבלו את הפרסום על כך מתלוננים על כך שהעירייה דורשת מהם לשלם סכום של עשרה שקלים עבור ההשתתפות באירוע. אנשי הוראה רבים שפנו אלינו אומרים שמדובר אמנם בסכום נמוך וסימלי, אך אם רוצים לומר להם תודה, הם לא אמורים לשלם עבור כך בכלל.

"כשקיבלנו את ההזמנה לאירוע, לא מעט הרימו גבה", אומרת מורה בעיר, "זה לא העשרה שקלים, כי כולנו יכולים לעמוד בזה, אלא זה מביך שעושים אירוע הוקרה וגובים כסף. הם אומרים שזה דמי רצינות, אבל אם שילמתי ובסוף החלטתי לא להגיע, אז אני לא אגיע, עשרת השקלים לא ישברו אותי. כולם צוחקים על זה ושאלו האם זה ברצינות". מנגד טוענת מורה אחרת: "הם צריכים לדעת ולהתארגן מראש על מנת להזמין כיבוד וכל מה שמסביב. נכון שעדיף להגיע בלי לשלם, אבל העיקר שעושים ומוקירים".
לדברי חברים בוועד ההורים, שגם הם קיבלו הזמנה, כל מי שמוזמן אמור לשלם. "ההזמנה הופצה גם בין הוועדים והבנו שגם אנחנו אמורים לשלם, זה העלה גיחוך קל, אבל לא אמרנו כלום, כי אנחנו רוצים לכבד את המורים שעשו השנה מעל ומעבר, המטרה לפרגן להם מכל הלב".
האירוע יתקיים ביום ראשון ה-23.5 בשעה 19:30 באצטדיון בכפר סבא, בנוכחות ראש העירייה רפי סער, בהצגת תו ירוק ובהתאם להנחיות.

תגובת העירייה תובא כאן כשתתקבל. גורמים בכירים בעירייה טוענים שבאירוע הושקעו משאבים רבים ומחשבה גדולה לטובת הצוותים והכל מתוך כוונה להוקיר את עבודתם לאורך תקופת הקורונה הקשה. הבקשה לתשלום של 10 שקלים, היא על מנת לשמור מקום ולהתמודד עם תנאי התו הירוק במערכת חדשה שהושקה. בעירייה טוענים כי התלונות אינן משקפות את שביעות הרצון של כלל עובדי מערכת החינוך ששמחו לקבל את ההזמנה ואישרו הגעה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שולה

    ומה עם אנשי חינוך שאסור להם להתחסן
    ערב הוקרה רק לבעלי התו הירוק, האם אלו שלא התחסנו לא השקיעו?
    איכס!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר