עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

האופוזיציה צדקה: שידור הישיבה אכן שובש כשחבריה דיברו

חברי אופוזיציה ביקשו להעלות הצעה לסדר ודרשו בדיקה של מבקר העירייה. היום הודיעה העירייה כי בבירור שערכה התגלה כי עובד עירייה שיבש את שידור ישיבת המועצה על דעת עצמו

פורסם בתאריך: 4.5.21 15:14

בשבוע שעבר עלו טענות קשות מצד חברי אופוזיציה, שאמרו כי במהלך ישיבת המועצה שלא מן המניין, שהתקיימה בתאריך 21.04.21, שובש השידור החי בעמוד הפייסבוק העירוני שלוש פעמים, דווקא כשהם דיברו. אחד הגורמים אף אמר שאם הנושא לא ייבדק במהרה, תוגש תלונה במשטרה. היום אישרה העירייה את הטענות ומסרה כי בבירור שערכה עלה כי מדובר בפעולה מאחוריה עמד עובד עירייה, אשר פעל על דעת עצמו, מתוך טעות בשיקול דעת, מבלי לעדכן את ממוניו או גורמים אחרים בעירייה האמונים על השידור.
עוד ציינו בהודעת העירייה שמ"מ מנהל אגף משאבי אנוש, קיימה שיחת בירור עם העובד אשר הביע חרטה על המעשה. העובד התנצל על פעולתו והתחייב כי הדבר לא יחזור. עוד ציינו בעירייה  כי הנהלת העירייה וחברי הקואליציה רואים במעשיו הפרה חמורה של הנהלים העירוניים. בעקבות המקרה, נהלי השידור חודדו. ראש העירייה רפי סער אמר: "מדובר בכשל נקודתי הנגרם מטעות אנוש של עובד, שפעל על דעת עצמו והתנצל על כך. אנו רואים זאת בחומרה".
כאמור, תחילת הסיפור בישיבה הקודמת, אז טענו חברי מועצה מטעם האופוזיציה שבמהלך הישיבה היו שיבושים, החשכות מסך והשתקות לכאורה של חלקים מהישיבה ששודרה בפייסבוק העירוני. לאור כך, ביקשו חברי האופוזיציה לעלות שאילתא בישיבת המועצה הקרובה ובה ציינו שתושבים שצפו בשידור החי התלוננו כי השיבושים חלו בפרקי זמן שבהם דיברו חברי האופוזיציה. "פעמיים לאורך הישיבה העירו חברי האופוזיציה צביקה צרפתי והדר לביא לראש העיר על התקלה, שבאורח פלא, מתרחשת בזמן שהאופוזיציה מדברת. ראש העיר, מצידו, ביטל את דבריהם", נכתב בשאילתא לסדר היום. בהמשך צוין שלאחר סיום ישיבת המועצה נודע לחברי האופוזיציה ממספר מקורות, כי השיבושים בשידור החי היו לכאורה ולא היו כתוצאה מתקלה. כאמור לאור הטענות והבקשה לעלות זאת לסדר היום ולהקים צוות בדיקה בראשות מבקר העירייה וועדת הביקורת, הודיעה העירייה שהנושא נבדק והמקרה לא ישנה.
ישיבת המועצה הקרובה תתקיים מחר, יום רביעי, בשעה 19:00, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, באולם הספורט אופירה נבון ברחוב אליהו התשבי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר