מנכ"ל העירייה, יובל בודניצקי, צילום דוברות העירייה

יובל בודניצקי מונה למנכ"ל עיריית כפר סבא

בודניצקי מגיע לעירייה מהחברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, שם עבד כ-16 שנה. תפקידו האחרון היה סמנכ"ל החברה ואחראי על תחום פיתוח תשתיות ואחזקה

פורסם בתאריך: 6.5.21 08:53

מועצת העיר כפר סבא אישרה אתמול בערב את מינויו של יובל בודניצקי לתפקיד מנכ"ל העירייה. בודניצקי יחליף את איתי צחר, אשר שימש כמנכ"ל העירייה במשך למעלה משלוש שנים ומסיים בימים אלה את תפקידו. בודניצקי, ששימש במגוון תפקידי ניהול במגזר הציבורי, יחל את תפקידו החדש בקרוב. הוא בן 49, נשוי ואב לשלושה, מתגורר במושב בית עובד, בעל תואר שני מאוניברסיטת בר אילן בלימודי משפטים. טרם מינויו, פעל בודניצקי במשך 16 שנה במסגרת החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ. בתפקידו האחרון, שימש כסמנכ"ל החברה ואחראי על תחום פיתוח תשתיות ואחזקה. במסגרת תפקיד זה, ניהל את תחום פיתוח התשתיות ואחזקה בהיקף כספי של כמיליארד שקלים בשנה ושימש כחבר הנהלה. בנוסף, בודניצקי הוביל יישום רפורמה ארגונית בחברה במסגרת איחוד תחומי האחזקה והפיתוח תחת קורת גג אחת.
בודניצקי אמר: "אני מודה לראש העיר ולמליאת המועצה על הבעת האמון ועל ההזדמנות לקחת חלק בעשייה כה חשובה למען העיר ותושביה תחת חזון ראש העיר. העשייה במסגרת המגזר הציבורי הינה שליחות ואני שמח לקחת חלק בתנופת העשייה של כפר סבא, אשר ידועה כאחת הערים החזקות והמובילות בישראל".

רפי סער אמר: "יובל בודניצקי נבחר בשל ניסיונו הרחב ורב השנים במגזר הציבורי. כפר סבא, אשר נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות עירונית, ראויה למנכ"ל שידע להוביל את העשייה בהצטיינות. אני בטוח כי יובל יביא מניסיונו העשיר ויצעיד את העיר קדימה, בכל תחומי החיים. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החשוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נו באמת...

    החברה למשק וכלכלה זאת חברה שעורכת כולה מכרזים, יש שם אולי 30 עובדים.
    המיליארדים המדוברים אלה מכרזים שעושים עבור עיריות ומנוהלים על ידי חברות חיצוניות ועל ידי העיריות ולא על ידי משכל… הקיצר ניהל 10 אנשים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר