יגאל הלל ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל כבד: הלך לעולמו שחקן העבר האהוב של הפועל כפר סבא, יגאל הלל

יגאל הלל ז"ל, שחקן עבר ומאמן מנטלי מוערך, הלך הבוקר לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. יואב חביב כתב: "אנו מרכינים ראשנו היום ובוכים, על אובדנו של שחקן ענק, חבר יקר, אישיות יוצאת דופן"

פורסם בתאריך: 8.5.21 14:32

אבל כבד: הבוקר הלך לעולמו שחקן העבר של הפועל כפר סבא, יגאל הלל, לאחר מאבק במחלה קשה. בן 61 היה במותו. בקבוצת הפייסבוק שער הכבוד – זכרונות כדורגל, בה היה חבר יגאל ז"ל, נכתב: "יגאל גדל בהפועל כפר סבא, והתבלט כשחקן נשמה ומנהיג קבוצתי המשלב במשחקו קשיחות רבה וכושר גופני מעולה לצד תנועה בלתי פוסקת בסגנון ברזילאי ובעיטות תותח לשער מכל מצב, וכיכב בקבוצה במשך כ-8 עונות יפות, כולל זכיה בגביע המדינה (79/80) ובאליפות המדינה ההיסטורית (81/82) וגם ירידה וחזרה מהירה לליגה הבכירה (83/84). בהמשך עבר לשמשון ת"א ובשורותיה כיכב גם בתפקיד המגן כולל שתי זכיות בגביע הטוטו (86', 87') ושני הפסדים מאכזבים בגמר גביע המדינה (86', 90') כשבשיאו אף זומן לסגל נבחרת ישראל. לאחר כ-7 עונות יפות במדי קבוצת הכרם בליגה הבכירה, פרש מהמשחק בגיל 32, פנה בין השאר לאימון, עשה חיל בתחום האימון המנטלי ודאג לשתף בפייסבוק פנינים מחוכמתו. יום עצוב.

חברים רבים הספידו במילים חמות את יגאל ז"ל בדף הפייסבוק שלו. חברו ושוער העבר עופר נוסובסקי, כתב: "יגאל היקר, אין לי ספק בכלל שהפייסבוק יהיה מלא בהספדים ובדברים עליך… הן רק לפני כשבועיים נפגשנו, ביקשת שאביא מטר מהאוטו למדוד כמה דברים בחצר … זה מראה על האופטימיות שהייתה בך. מעולם לא פגשתי אדם עם שמחת חיים כשלך, היינו באים לעודד ויצאנו מעודדים ועכשיו לדבר עליך … על יגאל הלל בלשון עבר, לא, זה לא נתפס הלב מסרב לקבל את מה שהראש הבין כבר מזמן. יגאל אנו מכירים כבר יותר מ 4 עשורים, חברים במגרש וחברים מחוצה לו, הייתי לידך אולי ברגע הכי קשה שלך מבחינה ספורטיבית על המגרש, רגע שבו שחקנים לא קמים ממנו ואתה קמת כמו גדול. לא יגאל, קשה לי להספיד אותך, לדבר עליך בלשון עבר. אלוהים ואני יודעים כמה התייעצתי איתך, כמה עזרת לי, כמה הארת את עיניי ונתת לי להבין מהו מאמן של ילדים במחלקת הנוער, מה תפקידנו בכלל. מי מאיתנו לא יתגעגע ל"פסוקו של יגאל" בימי שישי? אבידה ענקית לעולם הכדורגל ולחברים. יגאל יהי זכרך ברוך והמשך להאיר אותנו באורך המשגע. היום אנו אולי נפרדים אבל אהבתי אליך לא תגמר לעולם … תנוח על משכבך בשלום ותיגאל מיסוריך".

מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא פרסם הודעת אבל: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא מרכין ראש ואבל עם פטירתו הלילה של שחקן העבר האהוב יגאל הילל לאחר מאבק במחלה קשה. יגאל (61) ז"ל, בן העיר כפר סבא ודמות אהובה על כולם, נחשב לאחד מהסמלים המשמעותיים במועדון בשנות ה-80', שנות השיא של הפועל כפר סבא. יגאל בוגר מחלקת הנוער של כפר סבא שיחק בקבוצה במשך 7 עונות בעמדת המגן הימני והקשר, וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה בשנת 1980 ובאליפות המדינה ההיסטורית בשנת 1982 וחקק את מספר 15 ואת שמו לנצח בספרי ההיסטוריה של המועדון. חבריו של יגאל ומאמניו הגדירו אותו כשחקן ואדם שעבורו מגיעים לאימונים ולמשחקים. אדם ערכי, מצחיק, נעים ואופטימי באופן יוצא מן הכלל. שחקנים ששיחקו עמו מעידים כי יגאל השרה ביטחון והיה השראה עבור כל הסובבים אותו. המועדון מוקיר ויזכור לעולם את יגאל על תרומתו האדירה למועדון במשך השנים כשחקן וכמאמן, על מורשת מדהימה ועל דורות של שחקנים שיכולים להסתכל בדמותו לשאוב אמונה והשראה. יגאל – נאהב תמיד. יהי זכרך ברוך".

יו"ר הפועל כפר סבא לשעבר, יואב חביב, כתב: "יגאל שלנו החזיר נשמתו לבורא הבוקר לאחר מאבק ממושך וקשה כמו שרק יגאל העיקש והנחוש ידע. יגאל הלל שלנו איננו והלב ממאן לקבל. יש נחמה. נחמה פורתא עבורי. הצדיק הזה ניגאל מייסוריי התופת מהשנה האחרונה … ואני הספקתי להיפרד מיגאל ולקבל את ברכתו … יודע אני כמה חברות, חברים, קולגות, משפחה, אוהבים ומעריצים את האיש המדהים הזה. יגאל נילחם כארי, נחשב כנס רפואי, אך נטוע היה על הקרקע ואמר לי יואב אני חי על זמן שאול. יחד עם כל אחיי מקהילת הכדורגל בכלל והפועל כפר סבא בפרט אנו מרכינים ראשנו היום ובוכים, על אובדנו של שחקן ענק, חבר יקר, אישיות יוצאת דופן. יגאל הלל האהוב תהא מנוחתך עדן".

הלל ז"ל יובא למנוחות היום בשעה 18:00 בבית הלעמין פרדס חיים בכפר סבא.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר