בניה פרץ

משפחתו של בניה פרץ, שנפצע בצומת תפוח, מבקשת סיוע מהציבור

בת המשפחה ותושבת העיר, ציפי קדוש: "המשפחה זקוקה לעזרה, גם במישור הכלכלי כי הם לא יכולים לעזוב את מיטתו", האב, עופר: "זה תהליך שיקום ארוך, אנחנו אופטימיים שהוא ייצא מזה"

פורסם בתאריך: 9.5.21 19:11

משפחתו של בניה פרץ בן ה-18.5, אשר נפצע קשה בפיגוע בצומת תפוח בשבוע שעבר ומאושפז בבית החולים בילינסון, מבקשת מעם ישראל להתפלל לרפואתו – בניה ישראל בן אביבה שליט"א. בנייה מורדם ומונשם לאחר שהכדור חדר סמוך לעמוד השדרה שלו. הוא עבר ניתוח קשה ומורכב שמטרתו למנוע ממנו שיתוק גפיים. לצד החשש והפחד למצבו הבריאותי של בניה, מצבם הכלכלי של המשפחה מתחיל להיות קשה לאור כך שההורים לא עוזבים את מיטתו ולכן הם מבקשים מכל מי שיכול לעזור ולסייע בכל סכום שהוא.

"בניה הוא בחור שעושה הרבה מאוד חסדים ועוזר לכל מי שהוא יכול", מספרת בת המשפחה ותושבת העיר, ציפי קדוש. "הוא נקלע למצב שאנחנו לא מאחלים לשונאים שלנו. עם ישראל עוזר ומתגייס מכל הלב וכעת המשפחה זקוקה לעזרה שלו, גם במישור הכלכלי כי הם לא יכולים לעזוב את מיטתו, בשל העובדה שכל רגע יש חדשות אחרות והמצב מאוד לא יציב. מדובר במשפחה שתורמת רבות למדינה, האב עופר אף שירת שירות צבאי מלא ואף מעבר לכך ואנחנו נושאים תפילה לבורא עולם, שבניה יחזור לעמוד על הרגליים ויילך וירוץ כפי שהיה בעבר וייצא מכלל סכנה. אנו מודים לעם ישראל על מה שעשו עד כה, על התפילות ועל הסיוע הכלכלי".

מרגש: צפו בבניה ברבי שר לפצוע מהפיגוע בצומת תפוח, בניה פרץ, שמצבו השתפר

האב עופר מוסיף: "עם בניה שוחחתי ביום הפיגוע בבוקר, הוא עשה ל"ג בעומר עם חברים ואז הוא חזר לישיבה לקראת שעות אחר הצהריים. בבוקר אמרתי לו שהוא מגיע לצומת תפוח שלא יעצור טרמפים ויעמוד בתחנת אוטובוס, בגלל המצב הנפיץ".
מי סיפר לך על הפיגוע?
"תלמידים שהיו במקום הרימו טלפון לסגל שלו והסגל התקשר אלינו, החתן שלי הסיע אותנו לבית החולים ומאז אנחנו מלווים אותו, צמודים אליו. זה כמו רכבת הרים, משבת בלילה הוא מורדם ומונשם, בגלל בעיה באחת הריאות שלא מתפקדת טוב והוא עובר טיפולים רפואיים על מנת להקל עליו. ואני רוצה להיות איתו עד שהוא יעמוד על הרגליים, לא יודע כמה זה ייקח, אבל כמה זמן שזה ייקח אנחנו שם".
מה אומרים הרופאים?
"הם לא יודעים לנבא, אבל זה תהליך שיקום ארוך, עם עליות ומורדות. ואנחנו אופטימיים שהוא ייצא מזה. בניה הוא ילד מתוק שאוהב לעזור לקהילה, הוא ליווה את התלמידים שלו ולמד באיתמר בישיבה הגבוהה ואמור להמשיך גם שנה הבאה ולהתגייס לצבא באוקטובר 2021".

מהמשפחה נמסר כי ניתן להעביר תרומות ישירות לחשבון הבנק של הוריו של בניה – פרץ עופר ואביבה, בנק מזרחי 290913 סניף 439 – בית שאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר