פגישת העבודה בין ראשי מג"ב למועצה האיזורית דרום השרון

החלטה חשובה: כוחות מג"ב חוזרים למרחב הכפרי

אחרי ארבע שנים חוזרים כוחות מג"ב לפעול במרחב הכפרי, שחלקו עוטף את כפר סבא

פורסם בתאריך: 15.5.21 13:30

אחרי ארבע שנים, חוזרת האחריות על יישובי המועצה האיזורית דרום השרון במרחב הכפרי והחקלאי, חלקו נושק לכפר סבא, למשמר הגבול. אחרי מאבק ארוך ועיקש של מרכז השלטון האזורי, ראשי המועצות האזוריות ותנועת המושבים, החליטו מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן, על החזרת האכיפה נגד עבירות הפשיעה במרחב הכפרי ובשטחים החקלאיים למשמר הגבול. ראש המועצה האזורית דרום השרון, אושרת גני גונן, ממובילות המאבק, בירכה על ההחלטה ומייד עם קבלת הבשורה קיימה פגישת עבודה ראשונה עם קצין הישובים של מג"ב מרכז סנ"צ טליע שנאן, מפקדי מג"ב האזוריים, מנכ"ל המועצה שרון סספורטס, וקב"ט המועצה יואב סבן. במסגרת הפגישה דנו כל הגורמים בבניית תכנית עבודה משותפת לחיזוק בסיסי מג"ב הפזורים ברחבי המועצה והחזרת הביטחון האישי לתושבות ותושבי המועצה.
"מדובר בהחלטה משמעותית וחשובה לשיפור היכולת להילחם בפשיעה ההולכת ומחמירה במרחב הכפרי", אמרה גני גונן, "ההחלטה החשובה להחזיר את מג"ב לבסיסי ההפעלה במרחב הכפרי – משמעותית ביותר עבורנו ובמלחמה שלנו נגד הפשיעה והטרור החקלאי. שוטרות ושוטרי מג"ב מכירים היטב את המרחב הכפרי ואת האתגרים הביטחוניים היומיומיים של התושבים שלנו והחקלאיים שלנו, אין לי ספק כי בקרוב מאוד נראה גם את התוצאות".

שי חג׳ג׳, יו״ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים: "אני מבקש לציין את הקשר הטוב וארוך השנים בין המרחב הכפרי למג"ב. שוטרי מג"ב מכירים כל משק וכל תושב, ואני מבקש להודות לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, למפכ"ל המשטרה ולמפקד מג"ב על הובלת המהלך. בימים הקרובים יחל פיילוט של שיטור כפרי בשש מועצות אזוריות, אחת מהן היא המועצה האזורית דרום השרון".

מזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח: "החזרת מג"ב לטיפול בפשיעה החקלאית הינה החלטה חשובה ומשמעותית וצעד חשוב לשיפור היכולת להילחם בפשיעה החקלאית במרחב הכפרי. רק באמצעות אכיפה וענישה קשה תבוא הרתעה. אנו נמשיך להיאבק יחד עם מרכז המועצות האזוריות בפשיעה החקלאית עד אשר נצליח להביא בטחון מלא לחקלאים במושבים ולתושבי המרחב הכפרי".

במסגרת תכנית עבודה לחיזוק בסיסי מג"ב ברחבי המועצה הוציאו קב"ט המועצה יואב סבן והמש"ק המועצתי שמשון חיים, קריאה לגיוס מתנדבות ומתנדבים המעוניינים להתנדב לשורות מג"ב בבסיסים השונים ביישובי המועצה ולסייע למשימות האבטחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי קיסוס

    מכבסת מילים. האם היחידה הכפרית שהיתה חוזרת? לא! הם רק במשולש.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר