עמית מזרחיל ז"ל

כפר סבא בוכה: שבוע אחרי יום הולדתו העשירי נפטר הילד עמית מזרחיל

עמית ז"ל, תלמיד כיתה ד' בבית הספר דבורה עומר, חלה בסרטן במהלך השנה האחרונה. הוא נפטר בשבת והותיר את בני משפחתו וחבריו הרבים המומים וכואבים. "עמית היה ילד מדהים, גיבור אמיתי", אומרים בכאב במשפחה

פורסם בתאריך: 23.5.21 14:00

אבל כבד: עמית מזרחיל, תלמיד כיתה ד' מבית הספר דבורה עומר, נפטר אמש, שבת, ממחלה קשה, שבוע בלבד לאחר שחגג את יום הולדתו העשירי. הוא הוא השאיר אחריו הורים כואבים, יעל ואורן, אחות, יובל, הלומדת בכיתה ז' בחטיבה בשכונה הירוקה, וחברים רבים המומים. אם היוודע הבשורה הקשה, הודיעו הוריו להנהלת בית הספר, שם דאגו לייעוץ והדרכה פסיכולוגית לתלמידי כיתתו. סבתו של עמית היא חווה מזרחיל, אחת הגננות הכי ותיקות בכפר סבא, אשר ניהלה במשך הרבה מאוד שנים את גן הדס ובשנים האחרונות מאז פרישתה היא יועצת ומלווה גננות מטעם העירייה.

"עמית היה ילד מדהים, גיבור אמיתי", אומרים בכאב במשפחה, "ילד שמח שאהב את החיים, ילד חכם, חברותי, ספורטאי מצטיין. בן להורים מדהימים ואח נפלא ליובל. עמית היה בעל חוש הומור ואינטליגנציה ריגשית גבוהה ביותר, ילד של אהבה. עמית היה נכד כל כך נדיר, כל רגע שבילינו איתו היה מופלא. הוא אהב את המשפחה והחברים ונלחם עד הרגע האחרון על חייו. נזכור אותו תמיד".

הנהגת ההורים העירונית כפר סבא מסרה: "ההנהגה מרכינה ראשה, כואבת ומשתתפת בצערה הכבד של משפת מזרחיל עם פטירתו בטרם עת של עמית ז"ל. הלב מתקשה להכיל את האסון הנורא שפקד את משפחת מזרחיל. קהילת ההורים של העיר שולחת חיבוק חם וגדול למשפחה היקרה ואוהביו הרבים. האבידה באמת כבדה ובלתי נתפסת". ההלוויה תיערך היום (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין "פרדס החיים" בכפר סבא. השבעה תתקיים בבית המשפחה ברחוב עיט 8 דירה 14 בכפר סבא.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר