עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

שני בכירים נוספים בחברה הכלכלית עזבו את תפקידם

כחודשיים אחרי התפטרות מנכ"ל החברה, הודיעו סמנכ"ל פיתוח עיסקי וסמנכ"לית ייזום ותפעול על התפטרותם. גורם עירוני: "זה לא נראה טוב". העירייה: "החברה עוברת מספר שינויים במבנה הארגוני"

פורסם בתאריך: 26.5.21 08:22

שתי עזיבות נוספות של בכירים בחברה הכלכלית של כפר סבא: אחרי שבחודש מרץ הודיע מנכ"ל החברה הכלכלית, אלעד קנדל, על סיום עבודתו בחברה, התפטר לפני מספר שבועות עידן חסון, סמנכ"ל פיתוח עסקי וראש מנהלת העסקים. חסון החל את עבודתו בעירייה כפרויקטור באגף לאיכות סביבה והתקדם לחברה הכלכלית. בימים אלה התפטרה גם איה לאור, סמנכ"לית תפעול וייזום בחברה. לאור החלה לעבוד בחברה הכלכלית באפריל 2018. "זה לא נראה טוב" אומר גורם עירוני שמכיר את הפעילות בחברה הכלכלית, "החברה הכלכלית נחשבת לאחת המובילות בארץ. זו חברה שחשבה מחוץ לקופסא ועושה הרבה פרויקטים וחבל שמנהלים טובים עוזבים ויותר מעניין למה הם עוזבים".

עידן חסון אמר: "לאחר מספר שנים מדהימות בכפר סבא – במסגרתן ביצענו מיזמים פורצי דרך – החלטתי לצאת אל האתגר הבא בחיי. הייתה לי הזכות לשרת עיר מובילה ולעבוד עם אנשים מבין הטובים, האיכותיים והערכיים ביותר בשירות הציבורי שפוקדים את שורות החברה הכלכלית והעירייה. אני מודה לראש העיר, רפי סער, למנכ״ל העירייה היוצא, איתי צחר, למנכ״ל החברה הכלכלית היוצא, אלעד קנדל, ולחברי דירקטוריון החברה הכלכלית, על הגיבוי והדחיפה קדימה".

איה לאור אמרה: "לאחר הרפתקאה של שלוש שנים, בשילוב של עשייה ציבורית וחשיבה עסקית תפעולית, לשיפור חיי התושבים בכפר סבא, החלטתי להמשיך לאתגר הבא בעולמות של השפעה מתוך המגזר העסקי. מתחילה מסע למציאת ההזדמנות המתאימה לי. אני מודה לראש העיר, רפי סער, למנכ"ל העירייה היוצא, איתי צחר, למנכ"ל החברה הכלכלית היוצא, אלעד קנדל, לחברי דירקטוריון החברה הכלכלית, ובעיקר לצוות העובדים והשותפים על היצירה המשותפת".

מעיריית כפר סבא נמסר: "אנו מודים לעידן ואיה על עבודתם למען העיר ותושביה ומאחלים להם הצלחה בהמשך. מטבע הדברים, החברה הכלכלית כפר סבא עוברת בימים אלה מס' שינויים במבנה הארגוני, בין היתר כחלק מצעדי התייעלות המונהגים במקום. הסמנכ"לים בחברה הכלכלית ביקשו לסיים את תפקידם לאחר שנים ארוכות ומעבר לכך אין בכוונתנו להתייחס לטענות חסרות שחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כדורי

    הגיע הזמן שחבורת הפורצי דרך שהגיעה לגגות נופלים
    כל אנשי צחר קנדל ושות יפנו את הבמה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר