חניה כתומה ברחוב גאולה בכפר סבא

חניות ברחוב גאולה הפכו לחניות אקספרס, תושבים ברחוב: "המצב החדש מתסכל"

פיילוט העירייה של חניות בכתום - לבן הורחב בשבוע שעבר לרחוב גאולה והתושבים מתלוננים שמאז הם לא מצליחים למצוא חניה. העירייה: "זה מאפשר יצירת תחלופת חנייה בקרבת אזורי ביקוש ומסחר"

פורסם בתאריך: 2.6.21 08:33

תושבים המתגוררים ברחוב גאולה בכפר סבא, מתלוננים שמאז שהעירייה צבעה את המדרכות בכתום לבן במסגרת פיילוט שהחל לפני כשנה וחצי ברחובות אחרים בעיר, ובשבוע שעבר החל ברחוב גאולה. במסגרת זו החניות הצבועות הופכות ל'חניות אקספרס'- כאלה שניתן לחנות בהן ללא תשלום לזמן מוגבל של 60 דקות. בחניות האקספרס, ניתן לחנות ללא צורך בהפעלת אמצעי חניה והאכיפה מתבצעת באמצעות מצלמות.

לדברי הדיירים, המצב החדש מונע מהם להחנות באמצע היום, בשעות אחר הצהריים ובשישי בבוקר סמוך לביתם והם נאלצים לחפש חנייה רחוב משם. לטענתם, במידה ויחנו במקום, יקבלו קנס. "ביום חמישי האחרון, צבעה העירייה את המדרכה בכתום לבן", מספרת אחת התושבות, "היא הפכה את החנייה, לחנייה שעתית, שזה אומר שכל מי שרוצה יכול להחנות ברחוב במשך שעה ללא תשלום ואנחנו התושבים, צריכים לחפש חנייה ברחובות אחרים ורק בערב להחנות מול הבית. אני מתגוררת ממול לרחוב ולצערי אין לי חניה וכמוני תושבים נוספים. ואם זה לא מספיק, אז גם ביום שישי, אסור להחנות וככה מצאתי את עצמי בשעה שבע וחצי בבוקר, מחפשת חנייה בשביל לא לקבל קנס", היא מוסיפה בכעס. "זה ממש לא בסדר שאנחנו התושבים צריכים להתעסק בחיפוש חניות, בשביל לקדם את העסקים ברחוב. מילא היו צובעים בלבן לטובת תושבי הרחוב, אבל במקרה הזה, זה מתסכל, במיוחד לאור המצוקה של החנייה הקיימת במקום".

חניה כתום – לבן, רחוב גאולה בכפר סבא

צביעת המדרכות בכתום צהוב, היא פיילוט שהחלה עיריית כפר סבא לפני כשנה וחצי במטרה ליצור תחלופה של רכבים במהלך שעות היום. עם תחילת הפיילוט הודיעה העירייה ש-47 חניות, 44 ברחוב ויצמן שהיו צבועות בכחול לבן ועוד 3 חניות חדשות ברחוב בוסל, יהפכו ל'חניות אקספרס' – כאלה שניתן לחנות בהן ללא תשלום, לזמן מוגבל של 60 דקות.
מעיריית כפר סבא נמסר: "כחלק מהמשך העשייה לחיזוק העסקים המקומיים, ובעקבות פניות בעלי עסקים רבים, הקצתה העירייה מס' חניות בודד ברח' גאולה פינת ויצמן, לחניה אקספרס. חניה בכתום-לבן מאפשרת חניה קצרת מועד לכל אדם, פרט לסוף השבוע. תמורה זו תאפשר יצירת תחלופת חנייה בקרבת אזורי ביקוש ומסחר, ולהטבה עם ציבור המבלים במרכז העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפי

    עיריית כפר סבא כנראה לא אוהבת אורחים. החניה בכחול לבן עד שעה 17:00. מ-17:00 החניה לתושבים, אין מה להגיד רעיון גאוני לעשות כסף על חשבון האורחים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר