סאמר סמארה

טרגדיה: הפקח האהוב מעיריית כפר סבא, סאמר סמארה, נהרג בתאונת אופנוע

אשתו בלה אמרה: "פחדתי שיום אחד זה עלול לקרות, הרבה פעמים ביקשתי מסאמר שייזהר כשהוא על האופנוע וגם שיפסיק לנהוג עליו"

פורסם בתאריך: 2.6.21 17:41

סאמר סאמרה, עובד הפיקוח העירוני בעיריית כפר סבא נהרג בתאונה כאשר רכב על אופנועו. הוא היה בן 38 במותו והותיר אחריו אישה ו-4 ילדים, תאומים בני 14.5, ילדה בת 10 וילדה בת 6. התאונה הייתה ליד תל יצחק. רועי סולומון, מתנדב זק"א, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות רוכב אופנוע ורכב פרטי, כתוצאה מההתנגשות הרוכב איבד שליטה והתנגש ברמזור, כשהגעתי למקום ראיתי את הרוכב שוכב על אי תנועה בסמוך לרמזור כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בפלג גופו העליון, פראמדיק מד״א במקום נאלץ לאשר את מותו. מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".
אלמנתו בלה, מתקשה לעכל את האובדן הכבד, ואמרה: "קשה מאוד, איך בכלל מתמודדים עם דבר כזה, אי אפשר להתמודד עם זה. בסך הכל היה בן 38. התחלתי לקבל טלפונים מהמשפחה שלו, הטלפון לא הפסיק לצלצל. עוד לפני שעניתי, הרגשתי שקרה משהו, כי אף פעם הם לא התקשרו בתשע בבוקר. אחת החברות שלי שעובדת בבית חולים התקשרה אליי ואמרה שהיא בודקת לי משהו. נסעתי לכיוון בית חולים לניאדו וראיתי פשוט את התאונה בדרך. אמנם לא נתנו לי להיכנס לזירת האירוע, אבל הבנתי מה קרה".

חשבת שיש סיכוי שאולי הוא רק נפצע?
"לא, אח שלו היה שם, אני נכנסתי לאוטו והתחלתי לבכות. אח שלו הודיע לי את הבשורה".

סאמר סמארה

את יודעת כיצד נגרמה התאונה?
"ממש לא, רק השערות, לא קיבלתי שום דיווח או עדכון. פחדתי שיום אחד זה עלול לקרות, הרבה פעמים ביקשתי מסאמר שייזהר כשהוא על האופנוע וגם שיפסיק לנהוג עליו. מגיל 17-18 הוא רוכב על אופנועים, אז היה לו קשה לעזוב את זה".
בלה מספרת כי קיבלה חיבוק חם מעיריית כפר סבא, מקום עבודתו של בעלה. "הוא עבד שם כמה שנים טובות, הם היו ממש כמו משפחה", היא מספרת, "עטפו אותי מכל הכיוונים, לא מפסיקים להתקשר ודואגים לי. אין אחד שלא אהב את סאמר".
ראש העירייה רפי סער שהשתתף בהלוויה, אמר: "עיריית כפר סבא נפרדת בצער עמוק וכאב גדול מסאמר סמארה, פקח עירוני בעיריית כפר סבא. סאמר היה איש יקר ואהוב, עובד מסור, שבמשך כ-6 שנות עבודתו בעירייה, תמיד דאג לעובדים שסביבו עם חיוך על הפנים ונכונות לסייע בכל הזדמנות. אנו מחבקים את המשפחה בשעה קשה זו, ומאחלים שלא ידעו עוד צער".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר