איציק שיינפיין ז"ל

אבל כבד: איציק שיינפיין נפטר שישה חודשים אחרי מותה של רעייתו, יעל

איציק ז"ל, דמות מוכרת ואהובה בכפר סבא, הוא אחיו של חבר המועצה ממה שיינפיין, שאמר: "התחושות קשות בשעה כזו, הייתי מאוד קשור אליו. אני זוכר את כל התחנות שלנו ביחד"

פורסם בתאריך: 3.6.21 20:12

אבל כבד: איציק שיינפיין, אחיו של חבר מועצת העיר כפר סבא ממה שיינפיין, נפטר אמש בגיל 80. איציק ז"ל היה חלק בלתי נפרד מהנוף הכפר סבאי ודמות מוכרת ואהובה בעיר. הוא הותיר אחריו 2 ילדים ו-3 נכדים. ממה שיינפיין, אחיו של איציק ז"ל, חבר מועצת עיריית כפ"ס, ספד לו: "התחושות קשות בשעה כזו, הייתי מאוד קשור אליו. אני זוכר את כל התחנות שלנו ביחד, אני ליוויתי אותו כשהתגייס, היינו משחקים כדורגל ביחד. איציק השתתף כשריונר בקרב הכי קשה של צה"ל במלחמת ששת הימים בעמק דותן. הוא היה בן 80 במותו, חגג יום הולדת ממש לפני חודש. הוא היה נראה קשוח כלפי חוץ, אבל רך ורגיש מאוד מבפנים. רק לפני שישה חודשים נפטרה רעייתו, יעל. השנים האחרונות לא היו קלות עבורו, הוא סבל ממחלה אבל לא משהו מוכר יחסית, היה לו קשה ללכת ולדבר, אבל תמיד נשאר צלול. הוא נפטר אמש ממש בחצות, מאז אני לא מפסיק לקבל תגובות מכל עבר. חיכינו שהנכד יגיע מהצבא, לכן ההלוויה תתקיים רק מחר".

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, אמר: "איציק ואני מכירים שנים רבות, עוד מהימים בהם גרנו בשכנות. אהבתי אותו מאוד והוא יחסר לי באופן אישי ולתושבי העיר כולה. חבריי, סער והדר, אני משתתף בצערכם. אביכם היה איש אהוב וחבר יקר בקהילת כפר סבא. אני מוסר את תנחומיי לחברי הטוב, ממה, וכל משפחת שיינפיין. שלא תדעו עוד צער".

הלווייתו של איציק שיינפיין ז"ל תתקיים ביום שישי 4.6 בשעה 11:00 בבית העלמין פרדס חיים.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר