בית הספר יצחק שדה. צילום עזרא לוי
בית הספר יצחק שדה. צילום עזרא לוי

תלונה נגד עובד עירייה: אמר לתושב שלא יפנה לחברי האופוזיציה אלא לראש העירייה

חברי האופוזיציה העבירו על כך תלונה למנכ"ל העירייה, יובל בודניצקי. הדר לביא: "מדובר במעשה חמור ואסור". העירייה: "העובד לא נקט עמדה פוליטית אלא הציע לתושב לפנות לעירייה דרך הצינורות המקובלים"

פורסם בתאריך: 13.6.21 09:25

חברי האופוזיציה במועצת העיר כפר סבא, העבירו מכתב תלונה למנכ"ל העירייה יובל בודניצקי בנוגע להתנהלות פוליטית לטענתם של עובד העירייה. במכתב נאמר, כי לאחרונה נםגש אותו עובד, סגן מנהל מחלקה, עם אחד התושבים בנושא תחזוקת שביל גישה לבית ספר יצחק שדה, שם ציין לטענתם בפני התושב, כי אל לו לפנות למי מחברי האופוזיציה, אלא עליו לפעול מול ראש העיר.
עוד צוין במכתב התלונה, כי מדובר בפעילות פוליטית מובהקת של עובד עירייה, שהינה אסורה על פי חוק ועל פי היגיון, בנימוק כי עובדי עירייה עובדים עבור תושבי העיר, ואינם שליחיו של פוליטיקאי כזה או אחר. הדר לביא, חברת המועצה, אמרה: "מעורבות עובדי עירייה בפוליטיקה היא מעשה חמור ואסור. עובדי עירייה משרתים את הציבור, ולא פוליטיקאי כזה או אחר. אין להשלים עם מעשים אלו, עליהם להיבדק ועל המערכת לוודא שלא יחזרו על עצמם".
תגובת עיריית כפר סבא: "עובדי העירייה שמחים להעניק שירות מיטבי לתושבי העיר. העובד הנ"ל לא נקט עמדה פוליטית אלא ציין עובדה, כי אנשי המקצוע בעירייה אינם כפופים לחברי האופוזיציה. בשל כך הציע העובד לאותו תושב לפנות לעירייה דרך הצינורות המקובלים, על מנת להגיע לפתרון מיטבי ובאופן היעיל ביותר. קהילת כפר סבא מאופיינת בתושבים מעורבים ואכפתים, שפועלים תדיר לשיפור המרחב העירוני ועל כך עיריית כפר סבא מעריכה ומוקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר