ליעד בראל-גיל. צילום פרטי

דוברת העירייה, ליעד בראל גיל, עוזבת אחרי שנה

בראל גיל היא הדוברת השנייה בעירייה שעוזבת בתקופה האחרונה את תפקידה לאחר זמן קצר יחסית. "הייתה תקופה מאומצת עם נסיעות ארוכות וישיבות לתוך הלילה", אמרה

פורסם בתאריך: 22.6.21 15:51

ליעד בראל גיל, דוברת עיריית כפר סבא שהחלה את עבודתה לפני קצת פחות משנה, הודיעה אתמול, שני, על סיום עבודתה. בכך היא הדוברת השנייה שמסיימת את תפקידה לאחר זמן קצר יחסית. קדמה לה חלי סממה-פדידה שהייתה דוברת במשך חצי שנה בלבד. בראל גיל, תמשיך בתפקידה בחודשים הקרובים, ותסיים שנה בתפקיד הדוברת, עד שיימצא המחליף הראוי. היא סיפרה על סיבות אישיות וגם מונה מספר הישגים: "יש הקלה, הייתה תקופה מאומצת עם הקורונה והמלחמה. נסיעות ארוכות, ישיבות לתוך הלילה. הייתי בעבר דוברת בעיריית ראשון לציון, אבל זה לא היה בעוצמות האלה. תוסיף לזה גם חוסר בכוח אדם באגף ותקבל את הסיבות שהביאו אותי להחלטה. אני עוזבת בטוב, ואף יותר מזה. אני בטוחה שהדוברות תמשיך להתנהל מצוין. יש פה ראש עיר חזק".

באלו דברים שעשית את גאה?
"אני גאה בניהול המשברים בתקופתי – קורונה, מלחמה, הקירויים הסולריים, בניית הקשר עם התושב, הנגשת המידע. השקתי שירות "קליק כפר סבא". חוברת "זמן איכות" שחזרתי להוציא אחת לחודשיים לכל בתי האב בעיר. חוברת אהובה על כל המידע שמאוד אהובה על התושבים".

הדוברת היוצאת ביקשה להודות לעמיתיה בעירייה: "אני מבקשת להודות לרפי סער, ראש העיר, שהופך מידי יום חזון למציאות ומוביל ביד בטוחה את העיר הטובה בישראל. תודה גדולה למנכ"ל העירייה יובל בודניצקי ולמנכ"ל הקודם איתי צחר, ולכל חברי וחברות מועצת העיר, לאירית ושירי חברותיי לאגף ולעשייה, ותודה לכם העיתונאים על העבודה המשותפת".

רפי סער אמר: "ליעד נכנסה לתפקיד דוברת עיריית כפר סבא בתקופת קורונה מורכבת, והצליחה להוביל מערך הסברה ודוברות ברמה גבוהה ביותר. אני מודה לה על תקופה נפלאה יחדיו, של עבודה אינטנסיבית למען תושבי העיר. אגף הדוברות והסברה בעירייה פעל תחתיה לחיזוק הקשר עם התושב, שקיפות והנגשת העשייה המבורכת של העירייה למען קהילת כפר סבא. אני מכבד את החלטתה לעזוב מסיבותיה האישיות, מאחל לה הצלחה רבה ובטוח כי תמשיך לעשות חיל בכל דרך בה תבחר בהמשך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר