סגן א', מסיים קורס טיס

גאווה: סגן א' מכפר סבא סיים בהצלחה קורס טיס

הוא בן 21, ואחיו אמור להתחיל את קורס הטיס ביולי הקרוב. "אני שמח וגאה שניתנה לי הזכות לבצע שירות משמעותי ולתרום למדינה", הוא אומר בהתרגשות

פורסם בתאריך: 25.6.21 08:42

טקס כנפיים לסיום קורס טיס מספר 182 התקיים היום, בסימן 40 שנה למבצע אופרה, בו הושמד הכור הגרעיני בעיראק. את הקורס סיימו 39 לוחמי צוות אוויר, מתוכם 4 לוחמות, שעתידים להוביל את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות ולהוות את חוד החנית המבצעית של צה"ל.

בין מסיימי הקורס סגן א', טייס מסוקים, בן 21 תושב כפר סבא. לסגן א' אח אשר עתיד להצטרף למשפחת חיל האוויר ולהתחיל את קורס הטיס ביולי הקרוב. בזמנו הפנוי א' אוהב לעשות ספורט ולשחק כדורסל. בתיכון הרחיב פיזיקה ומדעי המחשב. א' לא חלם להיות בצוות אוויר, הוא כיוון להגיע לתפקיד במודיעין או לתפקיד לוחמה. הוא הגיע למיונים לקורס הטיס, עבר אותם ומיד עם תחילת השלב הראשוני הבין שזה המקום בשבילו. א' התאהב במקצוע הטיסה והתחבר למשימה ולמשמעות בתפקיד.

למפגש משפיעים עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיעה עליהם, א' הביא עמו את המחנכת שלו מהתיכון, אשר מהווה דמות משמעותית בחייו. כאשר א' התבקש ללתאר חוויות משמעותיות מהקורס אמר: "זכורים לי הניווטים בשלב הבסיסי, הנופים שראיתי בטיסות בשמי הארץ היו עוצרי נשימה. וכמובן החוויות עם חבריי לקורס והטיולים אליהם יצאנו בסופי השבוע יחדיו".

א' מסכם: "עברתי שלוש שנים משמעותיות שתרמו לי המון, רכשתי מקצוע באמצעותו אני עתיד לתרום למדינה שלי ולהגן עליה. הקורס תרם לי רבות ופיתח אותי גם ברמה האישית. אני שמח וגאה שניתנה לי הזכות לבצע שירות משמעותי ולתרום למדינה בצורה הזאת ומחכה לאתגרים ולמשימות בהמשך הדרך".

עם סיום הקורס, סגן א' ממשיך בדרכו כטייס מסוקים בחיל האוויר הישראלי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר