השלט על סניף הדואר הסגור בהדרים

הסניף בהדרים נסגר | דואר ישראל: "פורסמו מכרזים ולא הוגשו הצעות"

תושבים רבים בשכונה ובשכונות הסמוכות גילו להפתעתם כי הסניף נסגר. בדואר ישראל הסבירו כי הזכיינים שהפעילו הסניף יצאו לגמלאות. לדברי העירייה מסתמן פתרון לבעיה שנוצרה

פורסם בתאריך: 30.6.21 08:21

סניף הדואר בהדרים בכפר סבא נסגר לפני כשבוע, מה שמותיר תושבים רבים ללא סניף דואר נגיש וקרוב, ביניהם גמלאים רבים המתקשים להתנייד ואין ברשותם רכב. יש לציין, כי סניף הדרים הוא היחיד שהיה במרחק הליכה מתושבי קפלן, יוספטל, גבעת אשכול והדרים. להפתעת התושבים והלקוחות, הם גילו כי הסניף נסגר ללא כל התראה מוקדמת. ההודעה היחידה שחיכתה להם הייתה בדמות שלט על דלת הסניף בנוסח – "לכל לקוחותינו, הדואר נסגר לצמיתות, תודה לכולכם, רק בריאות והצלחה".

חברת המועצה הדר לביא אמרה: "זכייני הסניף יצאו לגמלאות וכרגע לא נראה שיהיה להם מחליף. מדובר בפגיעה ישירה בעשרות אלפי תושבים שלא יוכלו להגיע למתחם ג'י או לאזור התעשייה באופן קל ותדיר בשביל הדואר שלהם. פניתי להנהלת דואר ישראל כדי להסביר להם את הפגיעה. מצאתי אוזן קשבת ורצון לחתור לפתרון משותף. הפער העיקרי הוא כלכלי – הדואר מתנהל לפי רגולציה כלכלית ופוטנציאל הרווח במקום כנראה מוגבל. קבענו שננסה למצוא פתרון יחד, ככל האפשר. בכל מקרה, עיר שחשובה לה איכות החיים של תושביה צריכה להתאמץ ולעבוד עבור תושביה גם כשהנושא לא בסמכותה".

מעיריית כפר סבא נמסר, כי מנכ"ל הדואר, דני גולדשטיין עדכן את ראש העירייה רפי סער, כי מסתמן פתרון לסוגיית סגירת סניף הדואר בהדרים. עדכון זה הוא בהמשך לדיונים שנערכו בין השניים בחודשים האחרונים בנושא. "רה"ע רפי סער פנה למנכ"ל הדואר, עת נודע על הכוונה לסגור את הסניף, בשל יציאת הזכיין לגמלאות, וביקש ממנו למצוא פתרון שישרת את תושבי השכונות הסמוכות", נמסר מהעירייה. "בשיחתם האחרונה, עדכן, כאמור, גולדשטיין את סער כי מסתמן פתרון אשר יפורסם בהקדם".
תגובת חברת דואר ישראל: "לצערנו הזכיינית שהפעילה את סוכנות הדואר בשכונת הדרים, יצאה לגמלאות. בשבועות האחרונים פורסמו 2 מכרזים לאיתור סוכן ונכס להפעלת סוכנות, ולא הוגשו הצעות. אנו מודעים לנושא ופועלים בשיתוף ראש העיר כפר סבא, רפי סער, לאיתור פתרון לרווחת תושבי השכונה. נציין, כי בשכונה קיים מרכז מסירת חבילות ודברי דואר רשום, וניתן לקבל שירותי אשנב בסוכנות הדואר באזור תעשייה כפר סבא הסמוכה, וכן בסוכנות הדואר בקניון G".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיים

    לא נורמלי להשאיר ככה תושבים בהפתעה ללא הודעה מוקדמת ללא תחליף אפשרי לפחות זמני עד שיקום דואר חדש באיזור,חייבים להריץ את הנושא בהקדם האפשרי כי זאת שערוריה שאין כדוגמתה עבור זקנים ונכים ואנשים ללא רכב,מהר לתקן את הפדיחה !!

  2. ג׳וליאן

    צריך להחליף את הדואר הזה אני לא מבין לא מתפקד דיי נמעס תעשו כתבה רצינית על זה

  3. בנימין

    שידאר ישראל יפעיל בעצמו את הסניף!!ו לא דאך זכיי ( קבלן)

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין מי אחראי לתדמית שהגיע הדואר אליה …
    התשובה בגוף השאלה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר