צילום אילוסטרציה ניר שמול

הפסקת חשמל גדולה בכפר סבא משעות הצהריים, זעם בקרב התושבים

אלפי תושבים מצאו עצמם ללא חשמל באחד הימים החמים ביותר עקב הפסקת חשמל חריגה בגודלה. חברת החשמל: "ככל הנראה ענפים קרעו חוטים, מה שהפך לתקלה מורכבת". תושבים רבים בודקים אפשרות להגיש תביעה ייצוגית

פורסם בתאריך: 28.6.21 21:27

הפסקת חשמל גדולה החלה היום (ב') בצהריים בכפר סבא בשכונת העלייה, ברחוב טשרניחובסקי ובאיזורים נוספים. ההפסקה החלה בשעות הצהריים המוקדמות ונמשכת גם עתה, כאשר בחברת חשמל אומרים כי הצפי לחזרת החשמל הוא 23:00. טרם ברורה הסיבה הרשמית לתקלה הגדולה, כאשר בחברת החשמל מעריכים כי ככל הנראה מספר ענפים קרעו חוטי חשמל שבדרכם משכו עוד רכיבים. חברת החשמל עדכנה בשעות הערב, כי צפי חזרת החשמל בסביבות השעה 23:00, זאת בניגוד לעדכונים באתר שהחשמל עשוי לחזור רק מחר בצהריים.
התושבים, שנותרו ללא חשמל שעות ארוכות, זועמים: "אנשים נתקעו בלי מזגן בחום הלוהט, המוצרים במקרר מתקלקלים. פשוט הזוי. הרבה אנשים גם הפסידו יום עבודה, כי עובדים מהבית, כל האוכל הלך לפח. חייבים תביעה ייצוגית".
יצוין כי באחרונה יש תקלות רבות גם ביישובים אחרים בסביבה, מה שמטיל ספק גדול באשר לתחזוקת התשתיות של חברת החשמל. באתר עיריית כפר סבא פורסם, כי מאז שעות הצהריים קיימת הפסקת חשמל נרחבת באזור שכונת עלייה, רחוב טשרניחובסקי ובחלקים נרחבים דרומית לרחוב ויצמן במרכז העיר. מעדכון שהתקבל מחברת החשמל, נמסר כי מדובר בנפילת שני קווי מתח גבוה, כאשר הצפי לתיקון הוא בשעות הקרובות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבנר עמרי

    מי לוקח אחריות על ההזנחה שגרמה לענפים לפגוע בכבלים?

  2. ....

    על זה אתם מתלוננים? אז אתם לא יודעים מה קורה באזורים אחרים בארץ

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר