אל"מ שרון אסמן ז"ל צילום דובר צה"ל

מח"ט הנח"ל, אל"מ שרון אסמן, בוגר כצנלסון, התמוטט במהלך אימון ומת. איבריו ייתרמו

אסמן ז"ל התמוטט במהלך אימון כושר. צוות רפואי ביצע בו החייאה אך נאלץ למרבה הצער לקבוע את מותו. ראש העירייה רפי סער: "כפר סבא איבדה היום את אחד מטובי בניה"

פורסם בתאריך: 1.7.21 18:00

עדכון אחרון: 2.7.21 08:14

מפקד חטיבת הנח"ל, אלוף משנה שרון אסמן, מת הבוקר לאחר שהתמוטט במהלך אימון כושר. מדובר צה"ל נמסר כי צוות רפואי ביצע בו החייאה ובסופה נאלץ למרבה הצער לקבוע את מותו.
אלוף משנה אסמן ז"ל, בן 42, יליד 1978, הותיר אחריו אישה, שתי בנות, שני הורים ואחות. הוא התגורר עם משפחתו בכפר סבא, בה גדל והתחנך. אסמן ז"ל שירת בצה"ל כ-25 שנה, בתפקידי שדה, פיקוד, מטה והדרכה. הוא השתתף בלחימה ברצועת הביטחון בלבנון, פיקד על גדוד ״שחם״ בחטיבת הנח"ל במבצע ״צוק איתן״, במהלכו נפצע וביום פציעתו חזר לפקד על חייליו, שירת כמח״ט עציון ובנימין וכקצין האג"ם של פיקוד הצפון. כנהוג, נפתחה חקירת המשטרה הצבאית ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. מפקד החטיבה היוצא, אל"מ ישראל שומר, חזר לפקד על חטיבת הנח"ל.

המרכז הלאומי להשתלות הודיע כי אל"מ שרון אסמן ז"ל היה חתום על כרטיס אדי ומשפחתו הסכימה לתרומת איברים. קרניות עיניו של שרון ז"ל יושתלו באדם אחר ויעניקו לו מאור עיניים.

ראש העירייה רפי סער, אמר: "כפר סבא איבדה היום את אחד מטובי בניה. אלוף משנה שרון אסמן, מפקד חטיבת הנח"ל, הלך לעולמו במהלך פעילות גופנית בצה"ל, והשאיר את כולנו המומים וכואבים. שרון הוא בוגר תיכון כצנלסון בכפר סבא, שירת בצה"ל במשך 25 שנה בתפקידי לוחמה. הוא היווה דוגמה ומופת לפקודיו, והביא הרבה כבוד וגאווה לכולנו. בשמי ובשם כל תושבות ותושבי כפר סבא וכלל אזרחי ישראל, אני שולח חיבוק גדול ואת תנחומיי הכנים לבני משפחתו. יהי זכרו ברוך".

הנהגת ההורים העירונית פרסמה את ההודעה הבאה: "חברי הנהגת ההורים העירונית משתתפים בצערה הכבד של אשת החינוך הכפר סבאית אינה אסמן, עם היוודע דבר מותו הפתאומי של בנה, אל"מ שרון אסמן ז"ל. אינה גידלה ומגדלת דורות רבים של ילדי העיר בעבודתה בגני העירייה. ביום עצוב זה, כולנו מחבקים אותה ושולחים אליה את תנחומינו הכנים. יהי זכרו של שרון ברוך".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו של שרון אסמן ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר