דב וינמן עם המלגאים

תעודות הוקרה לתושבים שתורמים מלגות לסטודנטים מכפר סבא

שניים מתושבי העיר, אחד מהם בן 101, זכו לתעודות הוקרה מצד עיריית כפר סבא בעבור תרומה פרטית של מלגות לסטודנטים מהעיר

פורסם בתאריך: 28.7.21 13:05

עיריית כפר סבא העניקה השבוע (26.7) תעודות הוקרה לתורמי המלגות הפרטיים יחד עם הענקת המלגות למלגאים עצמם. המלגות מוענקות במסגרת "מלגת ספיר העירונית". מלגת ספיר לעשייה חברתית מיושמת בקהילה במרכזים הקהילתיים ומרכזי הנוער. מידי שנה מעניקה עיריית כפר סבא בשיתוף מפעל הפיס כ-100 מלגות על סך 10 אלף שקל. המלגאים הינם סטודנטים תושבי העיר, אשר מתנדבים במשך 140 שעות בנושאים שונים למען הקהילה.

בנוסף לכך, מעניקה העירייה מלגות במימון של תורמים פרטיים בעבור עשייה קהילתית. התורמים פועלים מתוך שליחות ורצון לתרום לקהילה המקומית. השנה ב-2021 מוענקות 4 מלגות באופן פרטי בסיוע העירייה.

משה ושנינה רבינוביץ', תושבי כפ"ס מעל 40 שנה, העניקו מלגה יחידנית לסטודנטית תושבת העיר, ליטל דר, מתוך מטרה לתמוך באוכלוסייה הצעירה ולאפשר את סיום הלימודים בהצלחה. זוהי השנה הראשונה בה בני הזוג רבינוביץ' משתפים פעולה עם מרכז צעירים כפר סבא. ליטל דר תשובץ במרכז הקהילתי הראשונים ותבצע מעורבות חברתית של 160 שעות. המעורבות תעסוק בליווי ילד בכיתות ב' או ג' המתקשה בקריאה/ כתיבה (עדיפות לילד בכיתה ג'). ליטל תקדם את הילד מבחינה לימודית לאורך כל השנה.

משה: "אשתי פנתה לעירייה, שתיווכה בינינו לליטל. פגשנו את ליטל פעם אחת. מידי חודש אנחנו תורמים לה 1.000 שקל, כך מתחילת שנת הלימודים. אישית, הייתי מוותר על תעודת ההוקרה מחר, אבל ראש העיר יגיע אז אני מכבד". שנינה: "חשוב לי להדגיש, שהיה לי חשוב לתרום את הכסף לסטודנט שמקבל מלגה, דווקא בשביל הקיום. אילולא זה, הסטודנט לא יכול להתפנות גם ללימודים".

תורם נוסף הוא ברוך עמרמי (אביה של שלי עמרמי ז"ל), שתרם כסף לקידום תחום המגדר בקהילה. והמלגאית שקיבלה את המלגה היא אורן דר המקסימה.

אורן דר

אורן דר: "אני אישית הכרתי את שלי עמרמי, כי היא הייתה אמא של אחד הילדים בבית ספר שלי בדמוקרטי והייתה מאוד פעילה שם. בתור ילדה ראיתי אותה כל הזמן. במסגרת המלגה הנחיתי סדנאות בנושא מגדר לבנים ובנות יחד. זו הייתה חוויה מאוד מעצימה עם קבוצות מנהיגות ממרכזי נוער בעיר. העשייה ההתנדבותית להשקיע בתושבים עשתה לי רק טוב ברמה האישית. המלגה יוצרת למעשה יחסי הדדיות מעצימים – התורם, המלגאים והקהילה. העשייה חיברה אותי מאוד לעיר שאני כל כך אוהבת – כפר סבא. הרגשתי שלאורך העבודה שעשיתי ,שלי מהווה מודל עבורי, ממש מקור להשראה".

משה רבינוביץ'

בחודש מרץ השנה הוענקה תעודה לתורם נוסף בן 101 שנה, שתורם כבר שנים, דב וינמן. השנה הוא תרם עבור נטלי חיים ודניאל עזרא המלגאים.

רפי סער, ראש העירייה: "אני מברך את תורמי המלגות ואת המלגאים הצעירים על עשייתם המבורכת למען תושבי כפר סבא. מלגת ספיר היא אחד האמצעים הבולטים בכפר סבא לעשייה קהילתית משמעותית, ואני גאה לעמוד בראש עיר, בה ערכי ההתנדבות והסולידריות הם חלק כה משמעותית מהדי אן איי שלה. תושבי העיר אשר תורמים לאורך השנים ליצירת מלגות עירוניות מקדמים תרומה מכופלת – קידום צעירי כפר סבא מצד האחד ויזום עשייה התנדבותית שמפתחת את הקהילה מהצד השני. אני מודה לכל העושים במלאכה ומאחל לנו להמשיך לקדם ולהוביל ערבות הדדית בין תושבי העיר".

חבר המועצה, אמיר קולמן, מחזיק תיק נוער, צעירים וקהילה: "אני מודה מאד למשפחות עמרמי ורבינוביץ' על תרומתן ומזמין את כל הסטודנטים והסטודנטיות שלנו ליצור קשר עם מרכז הצעירים העירוני ולהנות ממגוון השירותים המוצעים על ידנו. בנימה אישית, זכיתי לשבת לצד שלי עמרמי ז"ל, סביב שולחן מועצת העיר. שלי היתה שליחת ציבור אמיתית אשר ערך הנתינה היה נר לרגליה ועסקה רבות בנושא שוויון מגדרי".

לינק להרשמה לקבלת מלגה עירונית – https://forms.kfar-saba.muni.il/1314/


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר