צילום מורן מעיין

ההורים מתלוננים: האדם שהטריד מינית את הבנות מסתובב חופשי

לפני שבועיים הגישו מספר הורים תלונה וחלק מהבנות אף מסרו עדות. "הילדות מפחדות, הן לא יורדות למטה לבד", הם אומרים. המשטרה: "החקירה מתנהלת"

פורסם בתאריך: 5.8.21 08:26

לפני כשבועיים פרסמנו אודות תלונות נגד תושב שמטריד מינית, פיזית ומילולית, בנות צעירות במרכז העיר. בסמוך לפרסום, הגיש אחד ההורים תלונה בתחנת כפר סבא (20.7) ומספר בנות אף מסרו עדות. ההורים מציינים, כי למרות הגשת התלונה, אותו אדם מסתובב חופשי והם חוששים לשלום בנותיהן. לדבריהם, הם יצרו קשר גם עם ראש העירייה, שהבטיח לעזור, אך בפועל, הם לא רואים שינוי. יצוין כי החשוד נעצר לאחר הגשת התלונה, נחקר, הובא בפני שופט ושוחרר.
אתם מכירים את החשוד?
"הוא גר באזור והסתובב הרבה ברחובות אלתרמן, כרמל ותל חי. הוא היה מתחזה למישהו שגר בבניין. יום אחד עשינו עליו מעקב ותפסנו אותו מטריד בנות גם פיזית וגם מילולית עם שאלות כמו איך את מתקלחת, עם מי את מתקלחת, איפה את גרה, איזו קומה, ההורים שלך בבית? ממה שידוע לנו יש לו היסטוריה ותיקים במשטרה. הבן אדם מסתובב חופשי, ידוע לנו שהוא גר לבד ומשכיר דירה. יש עוד ארבעה זוגות הורים שמעורבים, אבל אנשים מפחדים לדבר".

קיראו גם:

מלחיץ: תלונות על אדם שמסתובב במרכז העיר ומטריד מינית נערות צעירות


איך הילדות מתנהגות עכשיו?
"מפחדות, הן לא יורדות למטה לבד. תמיד יש הורה שמלווה אותן".
פניתם לגורמים נוספים?
"כן, לראש העיר רפי סער ולסגנו אורן כהן. הבטיחו לי שזה יטופל, אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד. לפני שבוע וחצי התקשרתי לרפי סער, אבל שום דבר לא נסגר. הוא הבטיח להגביר את הסיורים באזור, אבל אני לא רואה אותם".
ממשטרת ישראל נמסר: "החקירה עודנה מתנהלת".

מהעירייה נמסר: "המקרה מוכר לעירייה ונמצא בטיפול משטרתי. בעקבות תלונה שהתקבלה, פנה ראש העיר למשטרת ישראל בבקשה להגברת הסיורים באזור. ככלל נדגיש כי מערך הביטחון העירוני שכולל את השיטור העירוני והסיור העירוני פועל באופן שוטף ברחבי העיר, הן בפעולות יזומות והן בתגובה לפניות תושבים למוקד העירוני ומוקד משטרת ישראל. הפעילות כוללת נוכחות מתמדת בשטח ועיכוב ותשאול חשודים עפ"י הצורך. בכל מקרה של חשד או חשש נקראים התושבים לפנות למוקד העירוני, 106, או למוקד 100 במשטרת ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר