סמ"ר עומר חג'בי ז"ל

קרניות עיניו של עומר חג'בי ז"ל נתרמו. אמו: "עומר היה ילד שאהב את החיים"

כפר סבא בוכה: סמ"ר עומר חג'בי ז"ל נהרג הלילה בתאונה בה היו מעורבים רכב פרטי, אופנוע ומשאית. הוא למד בתיכון גלילי והתגייס לאחר מכן לצנחנים

פורסם בתאריך: 26.8.21 14:47

הלם ואבל כבד: בתאונת הדרכים הקטלנית הלילה (ה') בשעה 1:01 בין רכב פרטי ואופנוע בכביש 4 בצומת רעננה נהרג סמל ראשון עומר חג'בי בן ה-20, תושב כפר סבא. יחד איתו נפגע רוכב אופנוע כבן 70 באורח קל-בינוני. בתאונה היו מעורבים רכב פרטי בו היה חג'בי ז"ל, אופנוע ומשאית.

אמו של עומר ז"ל, דנה, אמרה היום: "עומר שלי היה ילד שאהב את החיים ונהנה מהם עד תום. במותו תרם את קרניות עיניו, אנחנו בטוחים שמי שיקבל אותן יראה את העולם בדרך היפה שעומר ראה אותו. אנו מודים לכל מי שהשתתף במסע חייו".
הלווייתו של חג'בי ז"ל תיערך הערב ב-17:00 בבית העלמין הצבאי בעיר. דובר צה"ל אישר את הפרטים. לדברי פראמדיק של מד"א אוהד ביין שהגיע לזירת התאונה מדובר היה בתאונה קשה, כאשר נהג הרכב הפרטי ישב ברכבו מחוסר הכרה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. הוא פונה לבי"ח תוך כדי מאמצי החייאה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.
הנהגת ההורים העירונית בכפר סבא פרסמה את ההודעה הבאה: "הנהגת ההורים מרכינה ראשה, כואבת ומשתתפת בצערה הכבד של משפת חג'בי עם פטירתו בטרם עת של עומר חג'בי ז"ל, בן 20 במותו. עומר בוגר מערכת החינוך העירונית, סיים את לימודיו בתיכון גלילי לפני שנתיים, התגייס לצה"ל ושירת בחטיבת הצנחנים. הלב מתקשה להכיל את האסון הנורא שפקד את משפחת חג'בי ואת העיר כפר סבא כולה. קהילת ההורים של העיר שולחת חיבוק חם וגדול למשפחה היקרה ואוהביו הרבים. האבדה כבדה ובלתי נתפסת. מי ייתן ולעולם לא תדעו עוד צער".
מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך.

מודעת האבל על מותו של עומר חג'בי ז"ל


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלוהים ישמור, הצפיפות בכבישים והנהגים הרשלנים המתאבדים תירגעו , מספיק כבר קצת כבוד בכביש ,פני החברה על הכביש חוסר חינוך ערסים ומה לא זכינו לקבל בארץ הקודש , משתתפת בצערכם משפחה יקרה , יהי זכרו ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר