בקבוק שבור, צילום ארכיון

תושב העיר נאשם בתקיפה חמורה של צעיר שהאשים אותו כי גנב את אופניו

על פי כתב האישום הנאשם דקר את הקורבן בכל חלקי גופו באמצעות בקבוק שבור. הוא מואשם בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות

פורסם בתאריך: 13.9.21 16:15

פרקליטות מחוז מרכז הגישה באחרונה לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום נגד תושב כפר סבא בן 21, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, שוד בנסיבות מחמירות ואיומים, זאת לאחר שתקף באמצעות בקבוק זכוכית שבור אדם שהאשים אותו בגניבת אופניו.
על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד נעמה תור-זאבי, הנאשם שהה יחד עם חברו לפני שבוע בגינה ציבורית הסמוכה לרחוב תל חי כפר סבא. אל המקום הגיע המתלונן, אשר חשד כי השניים גנבו ממנו אופניים חשמליים ופנה אליהם בעניין זה. הנאשם החל לקלל את המתלונן, נצמד אליו בצורה מאיימת ואמר לו: "אתה רוצה בלגן? בוא תקבל בלגן". לאחר מכן נטל הנאשם בקבוק זכוכית ריק שהיה במקום, והטיח אותו על גדר אבן עד שנשבר באמצעו, ודקר באמצעותו את המתלונן בכל חלקי גופו. בהמשך נטל בקבוק זכוכית נוסף, שבר אותו ותקף בשנית את המתלונן. כאשר ניסה המתלונן להוציא מכיסו מכשיר טלפון על מנת להזעיק את המשטרה לקח הנאשם את הטלפון מידיו ואמר: "אין לך טלפון, אין יותר טלפון, יא בן ז..ה, אתה רוצה אני ארצח לך את האמא, הבנת? יא בן של ז…ה, מי אתה ומה אתה יא שר..ה, אין טלפון". לאחר מכן, בעוד המתלונן שותת דם, עזב הנאשם את המקום. כתוצאה מהמעשים נגרמו למתלונן חתכים רבים בכל חלקי גופו ואף ואושפז למשך יממה. כל זאת, כשהנאשם נושא עליו נשק קר, איים עליו ושדד ממנו את מכשיר הטלפון שלו מיד לאחר התקיפה.
ותוך כדי שאיים עליו.
בבקשת המעצר נכתב: "המשיב תקף ודקר את המתלונן… מתוך חמת זעם בשל עניין של מה בכך, במרחב הציבורי לאור יום, וחרף ניסיונות הנוכחים להניע אותו ממעשיו ואפשרויות שהיו לו לחדול ממעשיו הקשים ולא להסלים את האירוע מריב מילולי לתקיפה שגרמה לחבלה חמורה. מעשי המשיב מלמדים על היותו אלים, חסר עכבות וחמום מוח…". יש לציין, כי לנאשם עבר פלילי והוא נידון בעבר למאסר של 20 חודשים בפועל בגין עבירות של סחר בסמים, הדחת קטין לשימוש בסמים ותקיפת שוטר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר