אלימות ילדים Pixel-Shot Sutterstock.com

מקלות, קשירה וחניקה: תקיפה מזעזעת של ילד עם צרכים מיוחדים על ידי בני 12

לפי עדויות, שני ילדים בני 12 תקפו קשות את הילד בשכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא. הוגשה תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 9.9.21 10:51

מקרה תקיפה קשה אירע בסוף השבוע החולף (שישי) בכפר סבא. לפי דיווחים, שני ילדים בני 12 היכו ילד עם צרכים מיוחדים באזור מגוריו בשכונה הירוקה הצפונית בעיר. לפי הדיווחים, הילדים היכו אותו במקלות, תוך כדי קשירה וחניקה. לדברי אמו של הילד המותקף, ילדה קטנה נחלצה לעזרת בנה, תוך שהיא קוראת לאחיה, ורק כך הופסקה האלימות המזעזעת. הדי האירוע הגיעו לקבוצת הוואטסאפ השכונתית, שם ביקשה אמו של הילד מכל מי שהיה עד לאירוע להגיע ולמסור עדות במשטרה.
תושבים רבים הזדעזעו למשמע המקרה: "תקיפה כזאת של ילד תמיד מזעזעת, אבל ילד עם צרכים מיוחדים, שלרוב ללא כלים להגן על עצמו – מזעזע שבעתיים" … "ילדים בני 12 שעושים דבר כזה מתנהגים באלימות גם בבית הספר על בסיס יומיומי" …
ממשטרת ישראל נמסר: "התקבלה תלונה בגין תקיפת קטין בידי קטינים אחרים. בשל גילם של המעורבים, הועבר המשך הטיפול אל גורמי הרווחה".

לירית שפיר שמש, מחזיקת תיק הנגישות בעיריית כפר סבא, אמרה: "ליבי עם הילד ועם המשפחה ועם כל משפחות ההורים המיוחדים בעיר וכל מי שאכפת לו – בכאב גדול. זכותו של הילד הזה להיות אדם חופשי ובטוח בכל מקום בו הוא מתהלך, משחק ומבלה – נגזלה ממנו אך ורק בשל היותו ילד עם צרכים מיוחדים. לכולנו, כולל אנשים עם מוגבלויות, לב ונשמה, כולנו שייכים למרחב הזה, כולנו רוצים ליהנות ממנו. לאף אחד מאתנו לא מגיע לחטוף מכות, התעללויות, ביזויים משום סוג ומשום סיבה. העיר שלנו, כפר סבא, פניה לאנשים עם מוגבלויות בכל הגילים, אסור לנו להיות ולחיות אחרת. אני קוראת לכל הגורמים הרלוונטיים – לא רק לגנות את המעשה ולמצות את הדין אלא גם להעביר מסר חשוב לציבור בעיר, כולל במוסדות החינוך, על שוויון זכויות ויחס נאות לאנשים עם מוגבלויות בכל הגילים, בכל המרחבים ובכל הפעילויות והסיטואציות, כמו גם להגן ולסייע בשעת הצורך ולמנוע הישנות של מקרים כאלו".

תגובת מנהיגות הורים מיוחדים: "מנהיגות הורים מיוחדים כפר סבא מזועזעים מהמקרה. אנו בקשר עם המשפחה, ופנינו לראש העיר ולגורמי החינוך והרווחה, להתייחס לנושא באופן מיידי ומשמעותי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר