עוקץ בחנות סלולאר, צילום באדיבות המשטרה

עקץ קשישים בעשרות אלפי שקלים: כתב אישום נגד המוכר בחנות הסלולר

מוכר בחנות ברחוב ויצמן בכפר סבא מואשם בכך שהונה בעשרות מקרים תושבים ותיקים על ידי איסוף פרטי אשראי וביצוע רכישות על שמם. כמו כן ניסה להתחמק מחקירה על ידי זיוף בדיקת קורונה

פורסם בתאריך: 24.9.21 11:16

כתב אישום הוגש בפרשת עוקץ קשישים על ידי מוכר בחנות טלפונים סלולריים בכפר סבא, שהונה לקוחות על ידי גניבת פרטי כרטיסי האשראי שלהם וביצוע רכישות בעשרות אלפי שקלים. בעקבות זאת, פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא כנגד גיא אללוף (35) תושב חולון, בגין נטילה ושימוש באמצעי תשלום ללא הסכמת המשלם. זאת לאחר שאסף בהזדמנויות רבות פרטי אשראי של לקוחות בחנות הטלפונים הסלולריים בה עבד, מגה פון ברחוב ויצמן 60 בכפר סבא, פתח באמצעותם ארנקים דיגיטליים תחת שמם של הלקוחות וביצע באמצעותם רכישות של מוצרים שונים בהיקף של מאות אלפי שקלים.

בסרטון נראה החשוד כשהוא בודק פרטי כרטיס אשראי של לקוחה ושני חשודים המבצעים רכישה בעזרת הארנק הדיגיטלי כשהם מחופשים לחרדים:

היכנסו כאן לצפות בסרטון

קיראו גם:

נחשפה פרשת עוקץ קשישים בחנות סלולאר בכפר סבא | צפו בחשיפה

עפ"י כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד דניאל איקן, הנאשם עבד בחנות לממכר טלפונים בכפר סבא, ובמהלך עבודתו נהג לאסוף את פרטי כרטיסי האשראי של לקוחות שונים, רובם קשישים, אשר הגיעו לחנות בה עבד. הנאשם אסף את פרטי האשראי של לקוחות החנות, בין היתר, על ידי כך שנהג להציע כי יבצע עבורם העברה של הנתונים ממכשיר הטלפון הישן למכשיר הטלפון החדש שרכשו או תיקנו. בעת שהשאירו בידיו את מכשירם, הנאשם אסף את פרטי האשראי של הלקוחות ופתח באמצעותם ארנקים דיגיטליים של חברת "אפל". באמצעות הארנקים ביצע רכישות מוצרים אלקטרוניים בעסקאות בשווי עשרות אלפי שקלים. כמו כן, לנאשם יוחסו עבירות של שימוש במסמך מזויף על מנת לשבש מהלכי משפט, זאת לאחר שכאשר זומן לחקירה במחלקת הונאה במשטרה, העביר לחוקרת המשטרה הודעה מזויפת לפיה הוא נדבק בווירוס הקורונה ומשכך לא יוכל להגיע לחקירה.

 

במקביל לכתב האישום, הוגשה כנגד הנאשם גם בקשה להארכת מעצרו, בה ציין עו"ד איקן: "מסוכנתו של המשיב נלמדת באופן מובהק מאופי העבירות ותחכומן, ניצול מעמדו כמוכר בחנות על פני אוכלוסיית המתלוננים, שרובם קשישים, כמות המתלוננים אותם עקץ והסכומים הגבוהים שקיבל המשיב במרמה מהמתלוננים". כמו כן, צוין: "קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב ישבש הליכי משפט או להתחמקות מהליכה שפיטה, שכן בהתאם למיוחס למשיב בכתב האישום, עולה כי המשיב פעל להתחמק מהתייצבות לחקירה על ידי הצגת בדיקת קורונה חיובית מזויפת. דהיינו, עיננו הרואות, כי המשיב אינו בוחל באמצעים על מנת להתחמק מהליכי החקירה בעניינו".
הפרקליטות דרשה מבית המשפט להורות על מעצר הנאשם עד תום ההליכים.
במקביל, הוגש כתב אישום נוסף כנגד אורי בן שימול, (22) מחצור הגלילית, בגין שימוש באמצעי תשלום לאחר שפתח ארנק דיגיטלי, באמצעות פרטי אשראי שקיבל מגיא אללוף, וניסה באמצעותו לרכוש מוצרי חשמל שונים. כנגד בן שימול, אשר מצוי במעצר בית בתנאים מגבילים, הוגשה בקשה להארכת התנאים המגבילים עד תום ההליכים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר