רכבת ישראל
רכבת ישראל

תחנות רכבת רבות באזור ייסגרו בקרוב למשך כשבועיים

עקב עבודות הרכבת הקלה לא יפעלו בין היתר תחנות בכפר סבא, רעננה, פתח תקוה וראש העין. הקו בין באר שבע להרצליה יסתיים בתל אביב. כל הפרטים והלו"ז בכתבה

פורסם בתאריך: 30.9.21 07:07

לידיעת הנוסעים והנוסעות ברכבת, שוב יחולו שינויים בתנועת הרכבות במסילת טבעת השרון: בשל התקדמות עבודות הרכבת הקלה בגוש דן, החל מה-3.10 ועד ה-19.10 (כולל) יחולו שינויים בתנועת הרכבות במרכז הארץ ובדרומה, במסגרתם תופסק תנועת הרכבות בין תחנת האוניברסיטה בתל אביב עד לתחנות הרכבת ברעננה. הרכבות בקו באר שבע-ראשון לציון (משה דיין)-הרצליה יופעלו בין תחנות באר שבע ותל אביב סבידור מרכז בלבד. במסגרת זו לא יופעלו זמנית תחנות הרכבת ברעננה (דרום ומערב), הוד השרון-סוקולוב, כפר סבא-נורדאו, ראש העין-צפון, פתח תקוה ובני ברק.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, הנחתה את רכבת ישראל להפעיל מערך היסעים חינמי (שאטלים) שיפעלו בזמן הפסקת פעילות הרכבת, בין תחנות ראש העין צפון, רעננה מערב, קריית אריה פתח תקוה וכפר סבא נורדאו לבין תל אביב סבידור מרכז. נוסעי ונוסעות הרכבת יוכלו להשתמש גם בקווי התחבורה הציבורית הפועלים במקביל לקווי הרכבת.

במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק בגוש דן, חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) תחל מיד לאחר החגים במבצע רחב היקף, לכריית מעבר תת-קרקעי של הרכבת הקלה, בתוואי המסילה שבין תחנת הרכבת תל אביב האוניברסיטה לתחנת הרכבת בני ברק. הקמת המעבר התת קרקעי מחייבת פירוק של מסילות הרכבת וביצוע התאמות הנדסיות על ידי חברת רכבת ישראל. יצוין, כי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, רכבת ישראל וחברת נת"ע בחנו מספר חלופות לביצוע עבודות הרכבת הקלה בגוש דן, במטרה לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בנוסעים. החלופה שנבחרה היא החלופה המועדפת מבין כל החלופות שנבחנו ומשרתת את התקדמות הפרויקט. חברת רכבת ישראל תנצל את הפסקת התנועה של הרכבת בגוש דן, לביצוע עבודות תחזוקה ושדרוג של המסילה במספר מוקדים לאורך הקו, בכך תיחסך סגירה נוספת של הרכבת בקטע מסילה זה בגין עבודות תחזוקה נדרשות.

 

משרד התחבורה וחברת רכבת ישראל ממליצים לנוסעי הרכבת להתעדכן לפני הנסיעה באתר האינטרנט, היישומון, או במוקד השירות הטלפוני של הרכבת 5770*. פרטים אודות תגבור קווי התחבורה הציבורית ניתן למצוא במוקד הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה 8787*.

בקיצור, לא יהיה פשוט, ומספר גורמים תהו מדוע לא בוצעו העבודות במהלך חול המועד, ימים בהם מן הסתם יש שימוש פחות בהרבה ברכבת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר