הכי מוגזם שיש: התושבים ממתינים עשרה חודשים לתאורה בגינה הציבורית

למרות הבטחת העירייה בחודש ינואר, הגינה בגבעת אשכול נותרה חשוכה, ההורים וילדיהם מחכים עדיין לפתרון. העירייה: "הבקשה נמצאת בטיפול"

פורסם בתאריך: 5.10.21 06:58

כמה זמן לוקח לטפל בתאורה בגינה שהתושבים התלוננו על כך שהיא חשוכה? בחודש ינואר השנה, לפני כעשרה חודשים, פרסמנו כי תושבים בשכונת גבעת אשכול בכפר סבא התלוננו על מחסור בתאורה בגן המשחקים הציבורי ליד מרכז גלר. התושבים טענו אז, כי מאחר ושעות האור התקצרו והחשכה יורדת, לא ניתן לשחק בגן ללא תאורה. בתגובה, אמרו בעיריית כפר סבא כי נושא התאורה ייבדק, אולם, בפועל, בחלוף כמעט שנה, טרם נמצא פתרון. מה שכן קרה זה שהוחלפו לאחרונה שתי נורות שרופות בשביל ההיקפי בגן, אך אין בכך די על מנת להאיר את גינת השעשועים עצמה.

רחלי סקפה, תושבת השכונה, מספרת על המצב: "אני מזמינה אותך להגיע בסביבות 17:30-18:00, יש ילדים כמו שלי שיוצאים לשם בשעות האלה כי לא חם מדי. בקיץ עוד יש אור יום עד כמעט 20:00, אבל עכשיו מתחיל להחשיך מוקדם. ובחורף לפעמים ב-16:30 כבר לא רואים כלום. ההשערה שלי היא שבגלל שבונים כאן במסגרת תמ"א, אז אולי הפסיקו את הפיתוח עד שיסיימו לבנות, ואז, יוכלו אולי לשדרג עוד, או להרוס ולבנות מחדש, או אפילו לבטל את אותו גן השעשועים, ולבנות משהו אחר על השטח".

כאמור, בתחילת השנה פנו התושבים לעירייה, וגם אנחנו פנינו כדי לבדוק מתי יטופל הנושא. בתגובה נמסר בחודש ינואר מהעירייה: "התאורה במקום תיבדק בהתאם לבקשת התושבים".

ומה אמרו השבוע בעירייה על הנושא? מעיריית כפר סבא נמסר: "הבקשה להאיר את גינת השעשועים בגן גלר, בנוסף לשטח הגן, מוכרת ונמצאת בטיפול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר