אזור ללא השקיה בכפר סבא, ברחוב טשרניחובסקי צילום פרטי

תלונות של תושבים על כך שבמקומות שונים בעיר לא משקים את הצמחייה

תושבים מתלוננים על כך שבמשעול האהבה ומשעול הלפיד אין השקיה כבר כחודש והצמחייה מתייבשת. תלונות יש גם לגבי שטחים ברחוב טשרניחובסקי

פורסם בתאריך: 18.10.21 09:05

תושבים מתלוננים באחרונה על מחזות של צמחייה יבשה במקומות שונים בכפר סבא. אחת הדוגמאות היא הצמחייה המשתרעת ברחוב טשרניחובסקי הצמודה לחניון בית חולים מאיר בין רחובות משה סנה לסירקין, בשטח שהוא באחריות העירייה. עוברי אורח מגלים חלקים שלמים לא שתולים, ושטחים חומים יבשים.
אחד התושבים שהתלונן רבות בפני עיריית כפר סבא על המצב, טוען כי קרוב לשלוש שנים הוא מבקש שיפתרו את הבעיה, אך כלום לא קורה. "אני יכול לכתוב ספר על כמעט שלוש שנים של מגעים עם העירייה, וכלום לא קורה. העירייה לא שותלת שם, זה חלם אמיתי. כשגיליתי לפני למעלה משנתיים שהמקום מוזנח, גרמתי לעירייה לטפל. הביאו גננים וכיסחו, אבל לא מוכנים לשתול צמחייה. בחלק יש צמחייה יפה ובחלק לא. אני חי את הנושא שנים רבות, פשוט מקמצים במים, שותלים, וכשהצמחים מתים – שותלים חדשים".
אלון, תושב שכונת הראשונים, משתף בעיה נוספת: "כבר ארבעה שבועות שאני מתקשר לעיריית כפ"ס ומודיע להם שאין השקיה במשעול האהבה ומשעול הלפיד, ואין שום תגובה או טיפול. חלקים גדולים מהדשא התייבשו לגמרי וכל השתילים מסביב החלו לנבול. הפעלת ההשקיה מאוד פשוטה, אז מה הסיפור עם מחלקת הגנים? כואב הלב לראות את הצמחים מתים. הבעיה כל הזמן חוזרת על עצמה, ועיריית כפ"ס לא פותחת את המים להשקיה באופן קבוע, ובגדול די מתעלמת מהטיפול בשכונה".
טרם התקבלה תגובה מעיריית כפר סבא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. יונה

    מצטרפת למתלוננים על חוסר השקיה ומוסיפה גם שרמת הניקיון ברחובות – ירודה ביותר- המדרכות מלוכלכות ומנקי הרחובות פשוט מעבירים את הליכלוך ממקום למקום, הטיפול בצימחיה ברחובות על הפנים – אין כמעט גיזום וטיפוח של הצימחיה, ניקיון גני השעשועים לא נעשה באופן שוטף גם כאשר פונים לעיריה בבקשה לניקיון, ויש עוד….
    נראה שראש העיר שכח שלתשלומי הארנונה שלנו יש מטרה וצריך להשתמש בהם למען תושבי העיר.

  2. תושב השכונה

    נכון מאוד גם ברחוב לוי אשכול אין טיפול בגנות רק בבן יהודה משקים מטפלים לוי אשכול הזנחה פושעת שנאמר לי רק בשנה הבאה יטפלו הצמחייה ויחליפו למה אנחנו תושבי השכונה אזרחים סוג ב הבין יהודה רחוב שכול הזמן מנקים מסננים עוברים עובדי נקיון מנקים ולאומת זה לוי השכול זוהמה וליכלוך עובדי נקיון עוברים ופוסחים על הליכלוך כאילו הוא לא קיים מרכז דוד זוהמה אף אחד מעירייה לא בא לבקר לראות מה ניתן לשפר

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר