צביקה דוידי, גזבר עיריית כפר סבא הפורש, צילום דוברות העירייה

גזבר העירייה התפטר, דרישה לישיבת חירום כלכלית

צביקה דוידי מתפטר מתפקידו לאחר שנה בלבד בתפקיד, אך הבהיר כי יעזוב רק לאחר הגשת טיוטת התקציב. אסנת ספורטה: "נקלענו למשבר ניהולי-כלכלי"

פורסם בתאריך: 20.10.21 15:31

גזבר עיריית כפר סבא, צביקה דוידי, התפטר מתפקידו לאחר כשנה בלבד בתפקיד. מדובר בעיתוי רגיש, מאחר והדיונים על גיבוש התקציב העירוני צפויים להתחיל כבר בחודש הזה. דוידי מונה לתפקיד הגזבר בחודש ספטמבר 2020, הוא החליף בתפקיד את קודמו שגיא רוכל, שכיהן בתפקיד 12 שנה. קודם לתפקידו בעיריית כפ"ס, שימש דוידי כגזבר עיריית קריית מלאכי.
בתוך כך, חברת המועצה מטעם האופוזיציה, ד"ר אסנת ספורטה, קוראת לכל חברי המועצה מהקואליציה והאופוזיציה לקיים ישיבת חירום כלכלית לאור המצב. ספורטה אמרה: "אני קוראת לקיים ישיבה שלא מן המניין. הנושא שעל סדר יהיה המשבר הניהולי-כלכלי שנקלענו אליו. שני גזברים מתפטרים תוך שנה ערב הכנת התקציב, זה חריג מאוד. גזברים בד"כ מכהנים מעל 10 שנים. מאז הקריאה שלי אתמול בערב חמישה חברי מועצה כבר אישרו. מחכה לאסוף כעת שבע חתימות".
יו"ר ועדת הכספים, רו"ח תהילה מימון מסרה, כי הנושא בבדיקה ואינה יכולה להתייחס.

 

בהודעת העירייה נמסר: "גזבר העירייה, צביקה דוידי, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בעיריית כפר סבא. דוידי ניהל בשנה החולפת את התקציב העירוני והוביל יחד עם ראש העיר את ניהול הקופה הציבורית בתקופה כלכלית מורכבת ביותר על רקע משבר הקורונה. חרף מציאות זו, של פגיעה קשה במשק הישראלי, תקציב העירייה נוהל באופן אחראי ומקצועי. רפי סער, ראש העירייה: אני מודה לגזבר צביקה דוידי על עשייתו הציבורית הנאמנה בעיריית כפר סבא. צביקה הוכיח את עצמו כבעל יכולות גבוהות ומקצועיות מוערכת. אני מכבד את החלטתו של צביקה שלא להמשיך בתפקידו ומאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה. צביקה דוידי, גזבר העירייה: אני מודה לראש העיר על הזכות לשרת את הציבור בכפר סבא. במהלך השנה החולפת ניהלתי את המערך הכלכלי בעירייה תוך עמידה באתגרים רבים. יחד עם ראש העיר ויו"ר ועדת הכספים, הצלחנו להביא את התקציב העירוני ליציבות וזאת הודות לניהול מקצועי ונכון של הקופה הציבורית. אני מבקש להודות לכלל שותפיי לדרך – העובדים והמנהלים, היה לי הכבוד לעבוד לצידכם במסירות רבה למען תושבי העיר. חברת המועצה, תהילה מימון ויו"ר ועדת הכספים: אני מצרה מאוד על כוונת גזבר העירייה לסיים את תפקידו. הממשק שלי עם צביקה היה ממשק מקצועי שכלל קבלת מידע מקצועי ומלא לרבות ניתוחים מעמיקים. לאורך הדרך הייתי סמוכה ובטוחה שהגזבר פועל מתוך אחריות תקציבית למרות הלחצים התקציביים שנובעים מסיבות שונות וזאת על מנת לשמור על הקופה הציבורית ועל החוסן הכלכלי העירוני. צביקה הודיע כי בכוונתו לסיים רק לאחר הגשת טיוטת התקציב מתוך אחריות ועל מנת לסגור את שנת התקציב הנוכחית בהתאם לתקציב שאושר. עוד עבודה רבה לפנינו על מנת להביא לאישור תקציב לשנת 2022 שיביא לשירות מיטבי לתושבים תוך שמירה על הקופה הציבורית ושמירה על היתרונות של עיר איתנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר