דן קהאן ז"ל ושילה, צילום באדיבות המשפחה

הלב הירוק נדם: דן קאהן הלך לעולמו בגיל 50

קאהן, פעיל חברתי ואוהד שרוף של הפועל כפר סבא, הותיר אחריו אישה ושני ילדים צעירים. "הכי חשוב לי שידעו עליו איזה אבא מדהים הוא היה, בגלל זה התאהבתי בו", אמרה בכאב אשתו, שילה

פורסם בתאריך: 26.10.21 12:31

אבל כבד: דן קאהן, פעיל חברתי ואוהד שרוף של הפועל כפר סבא, נפטר בסוף השבוע האחרון לאחר מאבק ממושך במחלה הסרטן. דן ז"ל היה בן 50 במותו. הוא הותיר אחריו אישה, שילה, ושני ילדים, אלכס בת 3, ומיכאל בן 11.5. הלווייתו התקיימה ביום ראשון בבית העלמין נורדאו.

שילה, רעייתו, סיפרה בכאב: "קשה לעכל את האובדן הזה, זו ממש טרגדיה, שאיש כל כך צעיר עם ילדים קטנים עזב אותנו. עברנו חצי שנה קשה, אבל מעולם לא יכולתי לדמיין שזה יהיה הסוף. הכי חשוב לי שידעו עליו איזה אבא מדהים הוא היה, בגלל זה התאהבתי בו, כשראיתי אותו עם בנו הבכור. ראיתי מסירות שאי אפשר לדמיין וכמובן גם את טוב הלב שלו. גם בשבוע האחרון לחייו אמר לי שאם יחלים, כשלצערי כבר ידעתי שאין סיכוי, הוא יתנדב עם חולי סרטן".

בפוסט שפרסמה ברשת  ביום שאחרי פטירתו של דן, כתבה שילה: "החבר הכי טוב שלי, האהוב שלי והאבא המושלם של אלכס ומיכאל נפרד מאיתנו אתמול, ואחרי שהתכוננתי תקופה ארוכה, זה עדיין כואב ובלתי נתפס באותה המידה. האיש שהאמין בי הכי בעולם, שאהב אותי באותה צורה טהורה שאמא ואבא שלי אוהבים אותי וייעץ לי בהכל, לא יוכל לעשות זאת יותר, וכמה שכולם חושבים שאני יודעת להסתדר לבד, ואומרים לי שאני אישה חזקה, נקרע לי הלב, כי אני יכולה לבד, אבל אני רוצה ביחד. איתך. אתה האדם הכי טוב שהכרתי, ולימדת אותי איך להיות טובה יותר. אפילו בימים האחרונים, עדיין רצית לעזור, וזו המורשת המדהימה שהשארת לי ולילדים המדהימים שלך, שיצאו כל כך דומים לך, מבחוץ ומבפנים, עם האופי המושלם והנוח הזה. במשך שנים נאבקת איתי בשביל לתת לי את המתנה הכי מושלמת בעולם, ותמיד האמנת וחיזקת אותי, גם כשחשבתי שאין שום סיכוי. וכמו שהבטחתי לך, בשעתך האחרונה, אני תמיד אשמור על אלכס שלנו, אגדל אותה לפי הערכים שלך ותמיד אשמור שהיא ומיכאל יהיו ביחד".

את אהדתו להפועל כפר סבא תיארה שילה: "זו אהבתו הראשונה, אהבת נעוריו, הוא היה אוהד שרוף של הקבוצה. אין דבר שהוא אהב יותר מללכת למשחקים עם מיכאל".

פטירתו הותירה אוהדים רבים, אבלים וכואבים על לכתו. קאהן ז"ל נראה בכל משחק של הירוקים מהשרון לצד בנו. כמחווה לזכרו, יעלו היום שחקני הפועל כפר סבא למשחק הגביע מול מכבי בני אילת במסגרת גביע המדינה כשהם עונדים סרטים שחורים. עם הידיעה על מותו של דן קאהן בטרם עת, פרסם מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא את ההודעה הבאה: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא מרכין ראש ואבל עם פטירתו בטרם עת של דן קאהן ז"ל, אוהד שרוף וותיק של הקבוצה שהקפיד להגיע לכל משחקי הקבוצה יחד עם בנו. דן נפטר בסוף השבוע לאחר מאבק במחלה קשה. המועדון שולח תנחומים לבני המשפחה. יהי זכרו ברוך".
מועדון האוהדים העורק הירוק 2005 ספד: "כאובים ואבלים עם פטירתו בטרם עת של אוהד הקבוצה היקר, דן קאהן ז״ל, ושולחים את תנחומינו למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער".
אוהדים רבים של הפועל כפר סבא כאבו אף הם את לכתו, וכתבו: "אדם ישר, נעים הליכות, אלגנטי ומיושב בדעתו. אבדה לכולנו" … "היינו נפגשים בכל מגרש בארץ בהרבה משחקי חוץ גם לפני 30 שנה. בלתי נתפס!" … "דני אתה תחסר תמיד. זה קורע את הלב" … "הלם מוחלט, לא נתפס" … "אדם זהב, שלא רב בחיים. תמיד מחייך, ומכבד. אהב כדורגל בכלל ואת הפועל כפ"ס בפרט. היינו מגיעים למגרשים ביחד, ולפעמים גם נפגשים שם".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו של קאהן ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר