דני רידר ז"ל צילום באדיבות העירייה

הלך לעולמו דני רידר, פצוע מלחמת יום כיפור, ממייסדי קרן המוזיקה

רידר ז"ל היה בעל ותק של כ-50 שנה בתחום המוזיקה וגידל דורות של נגנים, מוסיקאים ושוחרי מוסיקה. הוא שירת בחיל השריון ואיבד את רגלו במלחמת יום כיפור

פורסם בתאריך: 31.10.21 13:40

הלך לעולמו דני רידר ז"ל, ממייסדי קרן המוסיקה ומנצח הקונסרבטוריון. רידר, תושב כפר סבא, נפטר בגיל 81 ממחלה והותיר אישה, ילדים, נכדים ונין. רידר היה בעל ותק של כ-50 שנה בתחום המוזיקה, וגידל דורות של נגנים, מוסיקאים ושוחרי מוסיקה. הוא היה ממקימי קרן המוסיקה יחד עם ד"ר שמואל פרנקו, וכן ממקימי פסטיבל הנושפים כפר סבא. הוא לימד וניצח שנים רבות על תזמורת נוער ותזמורת ההורים בקונסרבטוריון. דני, פצוע מלחמת יום הכיפור, שירת בחיל השריון כתותחן, ואף איבד את רגלו השמאלית במלחמה הקשה.

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "כפר סבא נפרדת היום בצער כבד וכאב עמוק מאחת הדמויות הבולטות והמובילות בתחום התרבות והמוזיקה של כפר סבא. דני עיצב דורות של מוזיקאים צעירים, ושימש במשך עשרות שנים כמודל לחיקוי עבור רבים, הוא חינך את תלמידיו על פי ערכיו ועודד אותם לאימוץ כוח הרצון וכוח האמונה כדרך חיים. הוא הותיר חותם משמעותי בקרב תלמידים רבים. יהיה זכרו ברוך".

מנהל הקונסרבטוריון כפר סבא, עופר עין הבר, אמר: "דני היה זה שקיבל אותי לעבודה לפני למעלה מ-30 שנה. מאז ועד יומו האחרון לא החסיר אף יום פעילות בקונסרבטוריון, גם כפנסיונר, היה מגיע ועובד עם התלמידים ותומך במנצחים הצעירים. היה מיסודות הפעילות הענפה של הקונסרבטוריון. רוחו איתנו לעד".

הלווייתו תתקיים היום (א'), ה-31.10 בשעה 15:00 בבית העלמין פרדס חיים כפר סבא. המשפחה יושבת שבעה ברח' גאולה 4, דירה 3, כפר סבא.

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר