כפרסבוס צילום דוברות העירייה

שרות כפרסבוס החל לפעול גם ביום שישי בערב

החל מיום שישי האחרון החל לפעול קו הלילה מכפר סבא לתל אביב. הקו ימשיך לפעול גם בשבת לאורך כל סופי השבוע. כל הזמנים והמסלולים בכתבה

פורסם בתאריך: 10.11.21 08:40

החל מיום שישי האחרון (5.11) עבר שירות התחבורה הציבורית 'כפרסבוס' למתכונת חדשה. קו הלילה מכפר סבא לתל אביב יפעל גם בימי שישי בערב, בהמשך לפעילותו בימי שבת. הקו יצא מתחנת בן יהודה/לוי אשכול בעיר, יעבור דרך תחנות לאורך רחוב ויצמן, בית חולים מאיר עד לחוף הים בתל אביב. הוא יפעל בשלושה סבבים, יציאה ב-19:00 בערב, 22:00 ו-1:00 אחר חצות ויאפשר החלפה ליעדים נוספים באמצעות רשתות קווי "נעים בסופ"ש" בגוש דן, "סבבוס" של עיריית ר"ג ו-"קווי החוף" של עיריית הרצליה. שעות החזרה מת"א לכפר סבא הן 19:51, 22:51 ו-1:51. האוטובוס האחרון יצא מתחנת דיזנגוף/בן יהודה (נמל ת"א).

בימי שבת הקו יצא מכפר סבא בשעות 9:00, 12:00 ו-15:00 ויחזור בכיוון ההפוך החל מ-9:51, 12:51 ו-15:51 .

יש לציין, כי עיריית כפר סבא מספקת שירות הסעות בלבד והנסיעה מגיל 13 ומטה מחויבת בליווי מבוגר. כמו כן, הנסיעה על בסיס מקום פנוי וככל שהאוטובוס יהיה מלא, לא תתאפשר העלאת נוסעים נוספים, והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור הנדין, אמר: "בעקבות הצלחת כפרסבוס להרצליה ולתל אביב בשבת, קיבלנו בקשות רבות להפעלתו כקו לילה בשישי. עם סיום עונת הרחצה, התאפשר לפנות משאבים מהרצליה ולהעבירם לתל אביב בשישי. כבר בנסיעות הראשונות עלו תושבים על האוטובוס וההתלהבות הייתה גדולה. מעתה כפר סבאים במקור הגרים בתל אביב יכולים להגיע להוריהם (ולהיפך), תושבי כפר סבא שרוצים לבלות בתל אביב יכולים לעשות זאת ללא מונית יקרה וללא סכנה של שתייה ונהיגה, ועדיין אפשר אפילו להגיע לחוף הים בתל אביב אם מעוניינים בכך. הקו מאפשר החלפה ליעדים נוספים באמצעות רשתות קווי "נעים בסופ"ש" בגוש דן, "סבבוס" של עיריית רמת גן ו"קווי החוף" של עיריית הרצליה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר